Rörelsehinder iFokus

Rörelsehinder

Etiketterövrigthjälpmedelallmänt
Läst 89 ggr
Eda
2024-12-11 08:43
2

Julklapps- & presenttips – Rörelsenedsättning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

FÖRSLAG PÅ PRESENTER & JULKLAPPAR VID RÖRELSENEDSÄTTNING som jag skrev 2017 är nu åter uppdaterat.

Presentförslag i olika prislägen samt länk till hur man kan slå in julklappar.
Översta bilden: Paraply/parasoll för rullstol, rullator & barnvagn, ekerskydd och självträdande synålar.

Se: https://handikapptips.wordpress.com/2017/11/19/forslag-pa-presenter-julklappar/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Länkarna är uppdaterade 2021-12-11 Här kommer förslag på presenter speciellt inriktade för personer med: 1. RÖRELSENEDSÄTTNING 2. DEMENSSJUKDOM 3. SYNNEDSÄTTNING 4. SAMT YTTERLIGARE FÖRSLAG PÅ PRESENTER från läsare Bor man på platser som har faktiska butiker med anpassade artiklar och inte bara webbutiker är det ju mer praktiskt att handla där om presenterna behöver bytas. I…
Eda
2025-11-16 17:24
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Länkarna är uppdaterade 2021-12-11 Här kommer förslag på presenter speciellt inriktade för personer med: 1. RÖRELSENEDSÄTTNING 2. DEMENSSJUKDOM 3. SYNNEDSÄTTNING 4. SAMT YTTERLIGARE FÖRSLAG PÅ PRESENTER från läsare Bor man på platser som har faktiska butiker med anpassade artiklar och inte bara webbutiker är det ju mer praktiskt att handla där om presenterna behöver bytas. I…