Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 378 ggr
Eda
8/8/19, 5:54 PM

Hjälpmedelsbutiker

I min blogg har jag just uppdaterat ”Butiker för personer med funktionsnedsättning”. 

Alla de hjälpmedelsbutiker jag hitintills hittat i Sverige har jag länkar till och det blev en hel del. När det gäller var man kan köpa begagnade hjälpmedel eller hyra hjälpmedel har jag också tagit med dessa, men jag har inte hittat så många.

BLOGGINLÄGGETS INNEHÅLL:
1. ATT TA REDA PÅ INNAN MAN KÖPER HJÄLPMEDEL
2. BUTIKER MED HJÄLPMEDEL
3. BUTIKER MED BEKVÄMA MÖBLER
4. BUTIKER SPEC. FÖR DEMENS
5. BUTIKER FÖR SEX & SAMLEVNAD
6. BUTIKER FÖR TEKNISKA ARTIKLAR
7. BUTIKER MED RULLSTOLSTILLBEHÖR
8. BUTIKER MED GYMPASKIVOR M.M.
9. BEGAGNADE HJÄLPMEDEL
10. HYRA HJÄLPMEDEL

Se:  https://handikapptips.wordpress.com/2013/01/04/butiker-for-handikapp-2/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Vixxen
8/8/19, 6:10 PM
#1

Oj, vilket jobb du lägger ner! 👏

Eda
8/8/19, 6:42 PM
#2

#1 Som pensionär gillar jag att göra saker som känns meningsfulla, igår var min man och jag barnvakt åt yngsta barnbarnet idag har vi jobbat som kontorsvolontärer på Läkare Utan Gränser. Följande veckor kommer vi däremot att ta det lite lugnt med buss- och båtresa till Skottland.
Jag skulle ha jättetråkigt om jag bara satt hemma och inte gjorde något ”vettigt”!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: