Annons:
Etikettövrigt
Läst 993 ggr
Eda
2018-03-13 19:29

Sex och samlevnad

Ett blogginlägg som jag skrivit tidigare som handlar om sex och samlevnad vid funktionsnedsättning har jag nu uppdaterat. 

Det innehåller:
ARTIKLAR ATT LÄSA & NERLADDNINGSBART MATERIAL, BROSCHYRER etc MATERIAL SOM KAN BESTÄLLAS
FILMER & RADIO
SAJTER TILL VILKA MAN KAN STÄLLA FRÅGOR
RFSU:s lokalföreningar
SEXBUTIKER & SEXHJÄLPMEDEL
LÄNKTIPS
FACEBOOKSIDOR
ÖVRIGT

Se: https://handikapptips.wordpress.com/2013/07/05/sex-och-samlevnad/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
vallhund
2018-03-13 19:39
#1

Det blir bättre om du inte skriker.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

DesK
2018-03-13 19:49
#2

Eda, så fint av dig att ta upp detta i det närmaste tabubelagda ämne! Tack för att du lägger ned så mycket jobb! 🙂🌺

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Eda
2018-03-14 10:00
#3

Tack DesK för de orden!
Jag tycker att det är ett svårt ämne, men eftersom det är många som behöver hjälp och inte vet vart de skall vända sig, det har jag märkt i bland annat sajten funktionshinder.se, så tänkte jag att det är viktigt att ta upp ämnet även om jag på inget sätt är expert på området. 🌺

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: