Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 1009 ggr
Eda
2018-02-03 10:17

Rea för rullstolsburna

LINDSTRÖMS KONFEKTION med kläder för bl.a. rullstolsburna, vars butik i princip har upphört säljer ut allt det sista mycket billigt.
Prisexempel byxor med upphöjd bak från 61:- (tidigare pris 625:-), åkpåse 990;- (tidigare pris 2.500:-), benfilt 124;- tidigare pris 1.055:-)
http://lindstromskonfektion.com/index.php?route=product/category&path=39

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Pyttelite
2018-02-03 10:24
#1

Tråkigt att affären upphör. Det borde finnas fler istället. Priserna ser mycket bra ut så jag hoppas att fler nappar!


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


Eda
2018-02-03 13:46
#2

Ja, det är jättetrist, men det är så att ägarinnan som haft firman i 34 år och sedan två år är pensionerad inte har hittat någon som vill ta över efter henne.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Eda
2018-02-03 18:18
#3

Klädvalet har nu också rea på anpassade kläder!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: