Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 1229 ggr
Eda
2017-10-09 09:26

Regnkläder för rullstolsanvändare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Foton: Paraplyet för rullstol är från Euforias hemsida, övriga bilder är från Klädvalets hemsida.

Inlägget om REGNKLÄDER för rullstolsanvändare uppdaterade jag i går i min textilblogg.
Det kan ju behövas regnplagg nu i höstvädret!
Vad som är nytt i inlägget är länken till en engelsk firma: Willow Bug som har riktigt trevliga regnkläder för barn. Tyvärr har jag inga bilder på dessa plagg eftersom jag ännu inte hunnit söka bildtillstånd för att kunna lägga ut deras bilder.
Se vidare: 
https://textilochtips.wordpress.com/2013/02/14/regnklader-for-rullstolsanvandare/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Eda
2017-10-11 16:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#1

Jag har nu fått bildtillstånd av Willow Bug. Fotona med regnkläder för barn är från denna firma. I min blogg finns texterna till bilderna.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: