Andra sjukdomar och skador

mindre hjärnskada mm

2017-08-07 18:33 #0 av: jeanette1963

Jag e nykomling så jag vet inte om jag hamnat rätt.?. Hade en svår infektion-09,pneumokocker.Pneumoni,hjärninfektion o septisk chock,respiratorvård mm.Återhämtat mig skapligt men har i efterförlopp några år senare blivit med 2 st knäproteser,1 axelprotes o nu en höftprotes. Har mycket problem med smärtor samt kognitiva svårigheter. Alla tips om smärtmediciner e välkomna!!

Kram Jea

Anmäl
2017-08-08 19:07 #1 av: bernil55

Hej Jea!

Det tråkiga är att det inte är just någon aktivitet här. Alla flyttade nog till Facebook, jag med. Och jag orkar inte skriva mycket någonstans. 

Annars är nog det här en lämplig grupp tror jag. Själv har jag MS.

Kramar!

Anmäl
2017-08-09 10:46 #2 av: Eda

Jag vet inget om smärtmediciner, men i min blogg har jag skrivit om vilka böcker det finns om värk och smärtlindring, se:  Smärta, värk & smärtlindring – litteratur

Du kan kanske pröva med att ställa samma fråga i Neurologiska sjukdomar iFokus & Hjärnan iFokus.

Hoppas du får hjälp!  🌺

Handikapptips har tips på hjälpmedel & aktiviteterKLICKA HÄR
👗Textilochtips har tips på kläder & handarbeten vid rörelsehinder.  KLICKA  HÄR  

Bloggarna är ideella och har ingen ersättning från butiker.  - Gilla gärna! 🌺

Anmäl
2017-08-15 10:06 #3 av: thenameless

#0 Du är välkommen men det är låg aktivitet på sidan. fast du kan kanske ändra på det? Du låter som att du platsar in här förresten

Anmäl
2017-08-29 16:02 #4 av: Maria

Jag blir lite nyfiken på hur din "mindre hjärnskada yttrar sig" då jag har samma diagnosSkämtar

/Maria

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.