Annons:
Etikettersjukdomarskador
Läst 1248 ggr
jeanette1963
2017-08-07 18:33

mindre hjärnskada mm

Jag e nykomling så jag vet inte om jag hamnat rätt.?. Hade en svår infektion-09,pneumokocker.Pneumoni,hjärninfektion o septisk chock,respiratorvård mm.Återhämtat mig skapligt men har i efterförlopp några år senare blivit med 2 st knäproteser,1 axelprotes o nu en höftprotes. Har mycket problem med smärtor samt kognitiva svårigheter. Alla tips om smärtmediciner e välkomna!!

Kram Jea

Annons:
bernil55
2017-08-08 19:07
#1

Hej Jea!

Det tråkiga är att det inte är just någon aktivitet här. Alla flyttade nog till Facebook, jag med. Och jag orkar inte skriva mycket någonstans. 
 
Annars är nog det här en lämplig grupp tror jag. Själv har jag MS.

Kramar!

Eda
2017-08-09 10:46
#2

Jag vet inget om smärtmediciner, men i min blogg har jag skrivit om vilka böcker det finns om värk och smärtlindring, se:  Smärta, värk & smärtlindring – litteratur

Du kan kanske pröva med att ställa samma fråga i Neurologiska sjukdomar iFokus & Hjärnan iFokus.

Hoppas du får hjälp!🌺

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

thenameless
2017-08-15 10:06
#3

#0 Du är välkommen men det är låg aktivitet på sidan. fast du kan kanske ändra på det? Du låter som att du platsar in här förresten

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Maria
2017-08-29 16:02
#4

Jag blir lite nyfiken på hur din "mindre hjärnskada yttrar sig" då jag har samma diagnos😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: