Annons:
Etikettövrigt
Läst 873 ggr
Eda
2016-10-24 14:55

Köptips! Snygga lättpåtagna blusar, tröjor m.m

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många med rörelsenedsättning såväl yngre som äldre har svårt att hitta snygga blusar, linnen och jumprar som är praktiska och lätta att ta på och av.

I min textilochtips-blogg har jag först skrivit om vilka olika modeller som finns och sen följer i vilka butiker man hittar dem. Det finns med ganska många bilder med länkar, men går man in på respektive butiks webbsidor finns naturligtvis mycket mera.

Ett par baddräkter för inkontinens har jag också hittat samt en specialtrosa som kan placeras under en vanlig baddräkt. För stomi finns en badgördel som håller stomin på plats.

OBS! Jag erhåller ingen provision eller ersättning från de butiker jag länkar till och butikerna har gett mig tillstånd att lägga ut deras bilder.

Se: https://textilochtips.wordpress.com/2016/10/21/anpassade-t-shirts-linnen-blusar-trojor-baddrakter-for-damer-lankar-till-butiker/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Eda
2021-03-31 14:35
#1

Jag har nu med mycket möda d.v.s. en hel dag uppdaterat detta blogginlägg. Det var knappt några länkar som fungerade och de flesta plaggen hade utgått ur butikernas sortiment.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Upp till toppen
Annons: