Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1242 ggr
RuiXue
2016-07-28 13:11

Hallojs!

Har varit frånvarande ett bra tag då jag under en tid haft det rätt jobbigt och liksom tagit en paus från sociala medier. Läst väldigt lite och skrivit än mindre typ, och absolut inte känt för att sitta på forum eller ens FB grupper som jag annars brukade vara aktiv i. Men jag lever i alla fall… Och hoppas på att orka vara tillbaka mer snart.

Jennie


Annons:
DesK
2016-07-28 17:57
#1

Välkommen tillbaka, du har varit saknad 🌺

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

pudelfixa
2016-07-29 08:01
#2

Så kan det vara i bland! Välkommen tillbaka!

Eda
2016-07-29 23:15
#3

Du är så välkommen!

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

thenameless
2016-07-29 23:39
#4

krya på dig. trevligt att se dej tillbaks iaf

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Maria
2016-07-30 17:22
#5

Välkommen🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

bernil55
2016-07-31 00:25
#6

Jag orkar inte så mycket själv men visst har jag funderat på dig. Kul att se dig och hoppas du får vara piggare nu!

Annons:
Seijagu
2016-08-16 02:07
#7

Kul att du är tillbaks!

Hur gick det med den nya rullstolen som du höll på att prova ut ?

thenameless
2016-08-16 09:00
#8

Det var ett atag sen du skrev det meddelandet Ruixue. Hur är det med dig? Du har ju inte varit så aktiv direkt heller

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

RuiXue
2016-10-16 02:49
#9

Är inte jätteaktiv på forum och sociala medier just nu, är fortfarande väldigt trött och sliten. Håller mig mest till en väldigt liten grupp med vänner som jag lärt känna genom ett onlinespel jag spelar mycket. 

Provade ut ny rullstol i Mars och fick med den hem samma dag, har numera en Panthera U2 istället för S2 men är inte helt nöjd med den även om den är bättre än S2. Lite lack på att det är en U2 och inte U3 med tanke på att jag uttryckligen sa till att jag ville ha U3 om det skulle bli ny Panthera, och tyvärr sitter jag inte jättebra i min U2 heller, får inte till ryggstödet och det är dessutom fortfarande för högt så måste nog prata med arbetsterapeuten igen och kanske byta rullstol än en gång 😟 Tänk om de bara kunde lyssna på en direkt liksom…

Jennie


thenameless
2016-10-16 11:09
#10

Du kan gå till hjälpmedelscentralen och klaga så kapar de ryggstödet till den höjd du vill ha? Det gör jag nästan alltid själv med nya stolar.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

RuiXue
2016-10-18 05:28
#11

Värsta är att Hjälpmedelscentralen ligger flera mil bort, endast tar emot om man har avtalad tid, och det avtalet ska gå genom arbetsterapeuten som skriver arbetsorder 😟

Jennie


thenameless
2016-10-18 17:00
#12

Åh fan? jag vet att de brukar vilja att man bokar tid på vår men har många gånger lyckats med "drop in".

Har du annars en cirkelsåg och en stadig symaskin kan du fixa det själv annars

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Upp till toppen
Annons: