Annons:
Etikettfärdtjänst
Läst 993 ggr
ElLobo
7/26/16, 9:13 AM

Johanna, 28, om sin färdtjänst: "Katastrof"

Johanna Lindahl, 28, sitter i rullstol och behöver färdtjänst både för att ta sig till jobbet och för att umgås med vänner.

Men både säkerhetsrisker och förseningar är vardag – och en av körningarna utreds nu av polis.

– Jag är jättemissnöjd. Färdtjänsten är katastrof i Malmö och jag har ett jobb att sköta, säger hon.

http://www.expressen.se/kvallsposten/johanna-28-om-sin-fardtjanst-katastrof/

Annons:
bernil55
7/27/16, 10:55 PM
#1

Nu har jag läst. Så fruktansvärt vidrigt! Undrar om Taxi Kurir är allmänt ökända? Jag har i alla fall hört talas om dem förut.

Stackars, stackars tjej och andra som måste åka. Det måste väl för tusan gå gör något åt det?

Men taxi är visst allmänt ett skräckyrke. Hörde ett hemskt program på P1, undrar om det kan ha med saken att göra… (grym gubbe som äger flera taxiföretag, minns ej så exakt nu)

RuiXue
7/28/16, 1:04 PM
#2

Taxi Kurir är allmänt ökända. Är det något bolag folk har problem med så är det just dom!

Jennie


bernil55
7/31/16, 11:01 AM
#3

Undrar om det ägs av gubben i radioprogrammet. Borde lyssna på det igen.

bernil55
7/31/16, 11:06 AM
bernil55
7/31/16, 11:10 AM
#5

Om man klickar  på Taxivillkor längst ner kommer något om det nya avtalet. Jag ska ut så jag kollar sen!

thenameless
7/31/16, 5:09 PM
#6

Taxikurir är ett av det största bolagen inom Fågelviksgruppen som även äger Taxi020

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Annons:
bernil55
8/1/16, 9:47 AM
#7

Ok, fast inte OK. Har ej lyssnat på Taxikungen igen men det var så hemskt så kanske gör jag det så småningom. det är väl den gubben som ligger bakom då. Vidrigt!

Upp till toppen
Annons: