Annons:
Etikettövrigt
Läst 892 ggr
Eda
5/8/16, 8:12 AM

MUN- & FOTMÅLARES VÅRSALONG 2016

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Foto: Soldyrkare av Young-Soo Kim, munmålare. Bilden lånad med tillstånd av Mun- och Fotmålarna i Sverige www.mof.se

VÅRSALONG 2016

Lördag den 21 maj på Galleri Mun&Fot kl. 12.00 med originalverk av svenska och internationella mun- och fotmålare. Adress: Bergshamra Torg 14 C

Mun- och fotmålare förkortas till MFK. Idag finns nio aktiva MFK- konstnärer i Sverige. Om du själv eller någon du känner är intresserad, har frågor eller vill bli medlem. Klicka här

**Mun- och Fotmålande konstnärers förening i Sverige: Hemsida 
**
MFK har ofta utställningar. De har en permanent utställning i Galleri Bonum/Galleri Mun&Fot i Solna.
Galleriets öppettider och adressen dit hittar du på sidan Galleri Mun&Fot.

Om du vill läsa om MFK:s historik: Klicka här 

Mun- och Fotmålarna finns också på Facebook

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
Eda
5/9/16, 6:15 AM
#1

Jag såg just att Vårsalongen pågår mellan 21 maj – 23 juni.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

bernil55
5/9/16, 9:23 AM
#2

Jag beundrar dem mycket!

DesK
5/13/16, 8:00 AM
#3

Synd att vi inte hinner åka över till andra sidan nu. Jag har då och då köpt deras julkort, de är mycket fina 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
5/13/16, 4:51 PM
#4

Jag har också köpt deras fantastiska julkort.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Eda
5/15/16, 10:59 PM
#5

Förutom julkort så har de många andra kort för olika tillfällen som de säljer, dels på Galleri Mun&Fot i Solna och dels i webbutiken, se: http://www.mof.se/butik/butik.asp?open=Vykort&catID=21

De säljer mycket annat också som t.ex. reproduktioner, pussel, brevpapper, kylskåpsmagneter, musmattor, manikyrset m.m. Se: http://www.mof.se/butik/butik.asp

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

DesK
5/16/16, 6:10 AM
#6

#5 Det visste inte jag. Tack för tipset, då kan man ju gynna dem genom att handla från deras hemsida 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Upp till toppen
Annons: