Annons:
Etikettneurologiskt-handikapp
Läst 1242 ggr
Eda
4/23/16, 9:38 AM

Stamcellsbehandling

Igår skrev jag ett inlägg om MS (Multipel skleros) i Neurologiska sjukdomar iFokus som handlar om stamcellsbehandling, för den som är intresserad, se: http://neurologiskasjukdomar.ifokus.se/discussions/5719d6098e0e7447c80000c8-multipel-skleros?readstate=false

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
bernil55
4/24/16, 7:29 PM
#1

Jag har inte rätt sorts MS och min MS  (och jag) är väldigt gammal,  men det är fantastiskt för dem som kan bli hjälpta. 🙂

thenameless
4/25/16, 8:36 PM
#2

Jag har inte ens MS Men hoppas å att de ska kunna odla fram nya ryggradsnerver till mig. Men eftersom jag är så gammal lär det inte hända i min livstid att de skulle kunna odla fram helt n ya celler eller läka de skadade och döda jag har?

Jag läste någon gång för längesen att nervceller kan växa mot varandra i upp till två år efter att de kapats? Och att de testade teknik där de fick växa i "rör som inplanterades i nervbanan för att skydda

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Upp till toppen
Annons: