Annons:
Etiketttillgänglighet
Läst 1063 ggr
[ThisIsWheels]
1/6/15, 12:28 PM

RBU Florida?

Hallå!

 Undrar bara om någon mer här planerar att åka på RBU's Florida-resa nu i Juni? 

Jag och min familj ska eventuellt åka med! Jag hoppas att det blir av i alla fall ^.^ :3

Ha en bra dag!

// Wheels

Annons:
thenameless
1/6/15, 3:08 PM
#1

Nope

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

[ThisIsWheels]
1/6/15, 3:19 PM
#2

#1 Okej! :)

RuiXue
1/7/15, 5:34 AM
#3

Inte ens hört talas om faktiskt! Men så är jag inte medlem i RBU heller. Hoppas du kommer iväg! 😃

Jennie


[ThisIsWheels]
1/8/15, 5:12 PM
#4

#3 Kolla upp det! De har roliga aktiviteter (Y) :D 

Tack btw :)

thenameless
1/9/15, 10:22 PM
#5

När jag var i din ålder och yngre var RBU en organisation som höll på att dö ut ålderdöden. Men det har kanske ändrats? Då var det Rekryteringsgruppen som gällde

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

RuiXue
1/9/15, 11:21 PM
#6

Låter rätt skoj! Själv är jag aktiv i Unga Rörelsehindrade och sitter även i en klubbstyrelse där! 

Är det någon åldersgräns på RBU? Jag fyller 30 i år så haha

Jennie


Annons:
thenameless
1/10/15, 9:14 PM
#7

Troligen inte Jag har hört om 60+ taggare som är med i Unga Rörelsehindrade. också. Och enligt deras hemsida verkar inga åldersgränser finnas?

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

RuiXue
1/15/15, 8:47 PM
#8

Unga Rörelsehindrade har en åldersgräns på 32 år för aktiva medlemmar, det har att göra med vilka "sponsorer" de kan få. Förut var maxgränsen 30, men de har lyckats höja till 32. Hoppas på att de kan få igenom högre med, typ 35 men det verkar inte jättetroligt som det ser ut nu.

Jennie


thenameless
1/16/15, 8:25 PM
#9

Jag är rökt hur som helst. Ni fpr klara erutan mig :-(

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

millam
3/20/15, 12:44 PM
#10

Jag fick förfrågan för tio år sen, via Spinalis, vet inte o det var samma resa.. Men för mig var resan för lång, orkar inte med den. Var tvungen tacka nej. Vet en kille som åkte med, han tyckte den var jättebra!

Lycka lill!

thenameless
3/20/15, 4:07 PM
#11

Jag hade ju inte bangat om jag hade fått erbjudandet och hade pengarna, ha så kul ni som åker

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Upp till toppen
Annons: