Annons:
Etikettersjukdomarskador
Läst 2333 ggr
catfoot
2013-04-11 21:58

Spinalstenos

Någon dom fått bestående nervskador efter stelop ?

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Annons:
catfoot
2013-04-12 23:44
#1

Kanske fel forum. Men vis Google hamnade jag här…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

bernil55
2013-04-13 09:37
#2

Man får prova olika forum, inte alls säkert det här är fel. Vi får se om det dyker upp någon. Det är en skön blandning här. 😉

thenameless
2013-04-14 18:52
#3

Jag har stelopererade fötter. Men har inte märkt någon nervskada efter det. När Jag föddes var skadan redan skedd tyvärr… 

Bara att hoppas att någon av de tysta medlemmarna kanske läser och känner igen sig.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Kalle Kula
2013-04-16 15:40
#4

Spinal stenos hör absolut hemma i den här gruppen  och man kan få stora rörelsehinder av spinal stenos då detta handlar om klämda nerver och det är inte alltid det går att operera heller

thenameless
2013-04-17 00:53
#5

Absolut, för alla nyfikna som inte orkat googla: Spinal Stenos

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Kalle Kula
2013-04-17 09:34
#6

Man kan också ha Polyneuropati som ger liknande symtom allt handlar om skador på nervbanorna  i kroppen

Annons:
catfoot
2013-04-17 10:13
#8

Op, 2011 i september. .. har efter det blivit sämre. Konstaterade nervskador i underben å fötter. Enl ortopeden finns inget mer att göra. Så nu ska jag åter till neurologen. Har känslebortfall o fötter, går liksom på sockerdricka, muskel i vaden är helt ur funktion å håller på att försvinna… Värk å strålning ner från rygg till benen.. indtar hur man orkar ? vad har ni för behandlingar, ev mediciner. .. tips råd mottages tacksamt ..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Kalle Kula
2013-04-17 20:10
#9

Det finns inte så mycket attt göra man kan prova med TNS eller vanliga alvedon
Det finns en del antidepresiva läkemedel som  också kan hjälpa mot nervsmärtorma

Framförallt så gäller det attt försöka röra på sig s´å mycket man bara orkar

thenameless
2013-04-18 00:59
#10

När jag tänker "Klämda nerver" änker jag instinktivt :Kiropraktor ifal der är nerver i nacke/rygg. Har ni provat det? Är väl bland det första jag skulle göra om läkarna säger att det inte går att operera.

MIna nerver är ju av helt eller delvis så jag är rökt men för er….??

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Upp till toppen
Annons: