Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1161 ggr
Maria
2013-02-10 16:28

Bogsera permobil

Här kommer en länk där polisen hjälper till arr bogsera en permobil. Lite kul tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
bernil55
2013-02-11 10:27
#1

Ja, det ser kul ut.

Sen kan man ju undra (vi som är misstänksamma) hur hon som satt där strax innan kunde ta sig hem "för egen maskin". Farligt att skriva så i LSS-skandalernas tidevarv!

thenameless
2013-02-11 14:58
#2

Det var en kvinna som fick problem under färd. Hon tog sig hem för egen maskin, säger Johan Säfström, yttre befäl.

Men permobilen blev kvar och eftersom man inte lyckades hitta någon som var intresserad av att hämta den fick polisen rycka ut."

Hade kvinnan stulit den? Varför vill hon inte annars ha tillbaka den och om hon vill hur kunde hon ta sig hem för egen maskin?

Frågorna hopas i min tröga hjärna.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Maria
2013-02-11 15:36
#3

Vilket mysterium

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

thenameless
2013-02-11 17:17
#4

I brist på annat är det sådant jag funderar över. Jag antar att hon kunde gå precis som bernil55 om än dåligt? Men varför hon inte anmält intresse för att få den tillbaka  får mig att fundera. Vet hon inte om att den är omhändertagen? Tror hon att den är stulen? Varför då inte polisanmält? utom det uppenbara att vår polis inte kan lösa brott där förövaren anmäler sig själv eller blir filmad, Så kan jag inte sluta undra.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

bernil55
2013-02-15 11:51
#5

Jag är också nyfiken. Hon kan väl inte behöva rullstol? (Går man som mig behöver man rullstol!) Ska vi kontakta Leif G W? 😃

thenameless
2013-02-15 14:42
#6

Definitivt ,skriv ett argt brev till honom och kräv en utredning 😉

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Annons:
bernil55
2013-02-15 21:39
#7

Hihi, uppmuntra mig inte allt för mycket, jag kanske gör det. Skulle vara kul att få anlita honom till något. 🤪

Efter att jag läste hans bok blev han liksom… Ja, lite idol kan man säga. Har väl smågillat honom förut också och det förstärktes en hel del.

Upp till toppen
Annons: