Annons:
Etikettövrigt
Läst 963 ggr
Maria
2012-11-25 15:45

Mot alla odds

TV-programmet "Mot alla odds" kommer tillbaka med en ny omgång till våren.

Kommer ni titta?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
2012-11-25 16:32
#1

Såg inte så mycket av förra omgången. Får försöka ta igen det denna gång

Maria
2012-11-25 18:01
#2

Jag såg bara slutet av förra omgången och ångrade att jag inte sett hela för det var ett spännande program och de var så imonerande. De slet verkligen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[peter54]
2012-11-25 18:47
#3

Jag följde serien. Efter första avsnittet mådde jag riktigt dåligt, jag hade svårt att ta in det helt enkelt. Jag har aldrig haft svårt att mentalt hantera mina egna handikapp och jag vet att andra tycker att jag är omänskligt hård mot mig själv.

När jag såg andra med handikapp av olika dignitet ställas inför prövningar, kom det liksom för nära och jag tappade kontrollen litegrann. Min fru såg hur jag reagerade och hon frågade -"ska du verkligen se det där då?"

De följande programmen hade jag lättare med, det var hela tiden känslomässigt mycket prövande för mig att se, men jag gjorde det ändå.

Jag kommer definitivt att se de nya programmen, men kanske ska jag förbereda mig bättre mentalt innan den här gången.

Glad

Upp till toppen
Annons: