Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1130 ggr
Maria
11/25/12, 9:42 AM

Barnhistoria

När jag gick en utbildning så var det "Handikappmässa" på Svenska mässan i Göteborg och vi skulle gå dit med gruppen.

Sonen var liten då (lågstadieåldern?) och han blev jättesur. Jag fattade ingenting.

Efter ett tag så kläckte han ur sig att han tyckte det var jättehemskt.

Vi gick ofta på olika utställningar med sonen när han var liten och på museer så han trodde det skulle vara montrar där man visade upp handikappadeTyst

Hoppas ingen tar illa upp men jag tyckte det var lite kul när han förklarade vad han troddeSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
11/25/12, 12:31 PM
#1

Barnen tänker väl som små ofta som saker och ting låter

Maria
11/25/12, 12:51 PM
#2

Ja precis. Barn tar ju orden mer bokstavligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

thenameless
11/25/12, 8:37 PM
#3

Skulle va nåt att sitta i en monter ett par veckor Glad

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Maria
11/25/12, 10:11 PM
#4

Bra extraknäckSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

thenameless
11/26/12, 12:44 AM
#5

Man kunde ju hoppas iaf. En tv och eller dator med internet och en schysst fåtölj så kan jag leva som en guldfisk ett slag

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

bernil55
11/26/12, 11:49 PM
#6

Tycker han tänkte smart. Kanske han var lite som mig, att det kommer bilder väldigt snabbt, långt innan jag hinner tänka. Ibland logiska bilder, ibland väldigt roliga bilder. Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: