Annons:
Etikettneurologiskt-handikapp
Läst 2755 ggr
DesK
9/11/12, 7:58 AM

MS-sjuk blev botad och mamma

En glädjande berättelse Glad på dalarnas tidningars hemsida.

Fick dödsdom - nu är hon mamma

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Maria
9/11/12, 8:02 AM
#1

Oj, vilken fachinerande historia.

Tänk vilka framsteg man gör med foskningen ändå.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

DesK
9/11/12, 8:05 AM
#2

Ja visst är det! Glad Vi är många som har eller kommer att få glädje av den forskning som bedrivs av hängivna och kunniga människor!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Vixxen
9/11/12, 11:51 PM
#3

Wow!

thenameless
9/12/12, 2:04 PM
#4

INtressant att använda cellgifter för att bekämpa MS, jag har hört någonstans tidigare att de börjat försöka använda stamcellsbehandling emot det. Och ja det gör de ju på sätt och vis i denna.Kul hoppas det hjälper många.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

bernil55
9/12/12, 11:56 PM
#5

Ja det är fantastiskt! Jag skulle vilja veta hur många som fått cellgifter nu och hur det gått. Jag vet att det ska finnas nån på min mailinglista (ms-support) bland annat.

Våra ms:ar är så olika, jag har haft min i minst 34 år och går ännu lite grand. Eller "går", släpar mig med rullator här i lägenheten. Men just för dem som får den här aggressiva formen är det här en möjlighet. Fast det är kusligt också tycker jag…  Slå ut immunförsvaret, hu!

thenameless
9/13/12, 1:45 AM
#6

ja dt är ett helvete att få cellgifter. Men e man stark och har hopp om att det ska hjälpa kan det vara värt det

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Annons:
Upp till toppen
Annons: