Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 1002 ggr
Maria
9/2/12, 7:00 PM

Stulen el-rullstol

Här kommer en länk från Expressen om en kvinna som fick sin el-rullstol stulen ur sitt, vad jag förstått, låsta cykelrum.

Hoppas innerligt att hon får tillbaka den. Så nedrigtSkrikandes

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
bernil55
9/2/12, 10:05 PM
#1

Intressant. Fast länken saknas. Förvånad

Maria
9/2/12, 10:07 PM
#2

Haha, ursäkta. Jag var lite för snabb men nu är den därSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

bernil55
9/3/12, 9:20 AM
#3

Jag har min elrulle försäkrad men bör kanske kolla vad som gäller. Den ståri ett eget rum (gammalt soprum). Men vem sjutton stjäl en elrullstol? Kan prsonen köra den? Skumt!

Maria
9/3/12, 12:55 PM
#4

Det känns liksom extra nedrigt att stjäla ett hjälpmedel. Visserligen ska man inte stjäla alls men ändå.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

thenameless
9/3/12, 7:19 PM
#5

Jag skulle anta ungdomar som tycker den är rolig att åka med eller så kan det vara ett beställningsjobb ifrån någon som behöver en.

El- rullstolar är ju inte så vanliga och efterfrågade vad jag tror? jag har lärt mig att stöldmärka allt numera. har man en el-rullstol Skriv dit namn över hela karossen. Det kanske ser dumt ut? Men ingen kommer i alla fall att spontanstjäla den och tänka flera gånger innan de stjäl den för annat syfte.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

medde
9/5/12, 12:21 PM
#6

Trista tilltag är det viket som, att folk inte kan låta bli andras egendom!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: