Annons:
Etikettövrigt
Läst 3086 ggr
DesK
8/31/12, 7:01 PM

Permobil - motionera hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp det går finfint att motionera sin hund med hjälp av permobil. Det fick jag se när jag hade en stuga som jag hyrde ut bland annat till ett mycket tevligt par där mannen var rullstolsburen Glad

Vovven springer fint vid husses sida

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
DesK
8/31/12, 7:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vovven får belöning och är glad så han sitter fint!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

thenameless
8/31/12, 7:03 PM
#2

Men hur går det för husses motion? kul att han kan motionera hunden iaf.

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

DesK
8/31/12, 7:05 PM
#3

Som du ser i andra bilden så hade husse kryckor, så han kunde gå med hjälp av dessa korta sträckor och husse hade ett bra träningsprogram som han följde. Husse och hund var helt underbara tillsammans, det var en fröjd att se dem! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Hanna
8/31/12, 7:17 PM
#4

Jag såg en som motionerade hunden med permobil idag faktiskt :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

DesK
8/31/12, 7:19 PM
#5

#4 Jag tror att det blir allt vanligare att vi får se rullstolsburna som motionerar sina hundar, vilket jag tycker är mycket glädjande Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Hanna
8/31/12, 7:23 PM
#6

#5 Ja, hunden sprang så glatt bredvid Glad Såg härligt ut, och att det dessutom går så bra med "rull-koppel".

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Annons:
DesK
8/31/12, 7:28 PM
#7

Rullkoppel är ofta väldigt bra, men inte alltid!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

thenameless
9/1/12, 4:02 PM
#8

Ja det är bra att fler vågar visa sig utomhus. Och tar mer chanser att klara sig själva. Rasta hundar är ju en sån sak man faktiskt kan göra i rullstol/permobil

All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….

Maria
9/2/12, 9:02 AM
#9

De här bilderna är helt underbara.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: