Annons:
Etiketttrafikskadade
Läst 1856 ggr
[Beavis]
2012-06-28 23:47

Förlamad olympier började gå igen

En holländsk paralympier har helt plötsligt efter att "ha blivit påkörd för 2.a gånge blivit helt åtestäld .. eller?

Monique Von der Vorst s historia stämmer inte riktigt och anklagas av allt fler för att fejka.

Läs mer

Lite mer

Visste väl att det var för bra för att vara sant

Annons:
Leffe
2012-06-29 02:09
#1

Vet inte vad jag ska tro, men när det gäller idrott så fuskas det överallt

[Beavis]
2012-06-29 03:34
#2

Man blir fundersam. ska jag ju erkänna jag med. Men folk har ju fejkat skador och kön förut för att få vara med och chansen att vinna. Vi vet ju inte om hon talar sanning heller kanske är det så att hennes gångförmåga kommar och går  då och då och att hon då har sån fattning att hon gör vardagssysslor? Vem vet men misstänksam blir man ju.

Maria
2012-06-29 09:32
#3

Det låter ju onekligen en aning skumt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Beavis]
2012-06-29 14:58
#4

Ja jag tvekar ju inte på att hon har någon form av rörelsehinder, men att hon inte är rullstolsbunden heltid är ju troligen bevisat då hon mer eller mindre erkänner det, och folk har stt henne packa in rulstolen i bilen själv (och inte som när ett skröppel gör det). Jag är först med atterkänna att det är kul att köra rullstol när man inte måste och har själv tävlat i friidrott på stenåldern. Men jag var helt ärlig och öppen med att när jag inte tränade så använde jag knappt rullstol.

Jag ror nog att den här tjejen får delta i den hårdaste klassen dvs de med minsta rörelsehinder också. om det stämmer att hon får plötsliga förlamningstillstånd? Annars borde det ju undersökas.

Upp till toppen
Annons: