Hjälpmedel

Häftigt!

2012-06-21 23:42 #0 av: VoxBauers

Checka in denna pryl!

http://www.addmovement.se/the-addseat/

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2012-06-22 09:36 #1 av: [Beavis]

Jo den e ju häftig men hade vi inte en annan film uppe tidigare på en Segway som var ombyggd för rörelsehindrade?

Jag har för mig det. Då visade han upp hur han åkte i terrängen och deltog i ett lopp. Eller så minns jag fel?

Medhjälpare på: rörelsehinder.ifokus.se , hemsidor.ifokus.se

Anmäl
2012-06-22 12:26 #2 av: VoxBauers

# 1 Nej, det var en Zoom! Glad

www.voxbauers.weebly.com                                                                  www.cornishrex.se

Anmäl
2012-06-22 22:24 #3 av: [Beavis]

ok jag ger mig men principen e lite densamma Foten i munnen

Medhjälpare på: rörelsehinder.ifokus.se , hemsidor.ifokus.se

Anmäl
2012-06-22 23:36 #4 av: VoxBauers

# 3 Olika användningsområden! Och olika målgrupper! Flört

Anmäl
2012-06-24 15:12 #5 av: Leffe

Ju fler märken och ju fler modeller desto bättre. Det leder ju till att fler och fler kommer kunna använda den

Anmäl
2012-06-24 16:02 #6 av: VoxBauers

#5 Och att priserna sjunker förhoppningsvis!

Anmäl
2012-06-24 16:05 #7 av: Leffe

#6 Också en poäng

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.