Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1235 ggr
DesK
6/8/12, 6:26 PM

Dagens citat från Facebook!

Observera att texten nedan är på engelska.

OMG! I have finally discovered what's wrong with my brain. On the left side nothing is right and on the right side there is nothing left… Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Leffe
6/8/12, 11:44 PM
[Beavis]
6/9/12, 12:16 AM
#2

Är inte det helt fel? Den vönstra hjärnhalvan styr högra sidan av kroppen och högra hjärnhalvan styr vänstra sidan av kroppen. Om jag minns min biologi rätt?

Maria
6/10/12, 8:29 AM
#3

Haha, den var ju helt underbarSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

DesK
6/10/12, 9:07 AM
#4

Beavis jo det är helt riktigt, men denna är ju en ordlek och ska bara ses som just det, funkar ju inte lika om man översätter den till svenska Flört

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Maria
6/10/12, 9:23 AM
#5

#4 Får man stjäla den?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

DesK
6/10/12, 10:16 AM
#6

Självklart! Jag fick stjäla den av någon annan Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Maria
6/10/12, 10:49 AM
#7

Nästan som häleriFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Beavis]
6/10/12, 11:25 AM
#8

#4 Eller så var det jag som var trött mitt i natten och du som hade rät hela tiden? nu när jag läser den igen.

Upp till toppen
Annons: