Annons:
Etiketthjälpmedel
Läst 1415 ggr
Vixxen
2012-03-31 16:03

Cool manick!

Hittade detta! Kolla! http://www.youtube.com/watch?v=xuetDJrlIMg

Helt klart häftig och användbar!

Annons:
[Beavis]
2012-03-31 18:48
#1

jag har sett den filmen förut. helt klart cool elrullstol. borde väl nästan jämnställas med en gokart? inte en cykel då ingen fysisk ansträngning krävs direkt?

Vixxen
2012-03-31 19:09
#2

# 1 Nä, den räknas som cykel!

[Beavis]
2012-04-01 12:14
#3

Men han använder ju varken armar eller ben för att ta sig fram? hur kan det  räknas som cykel? Drivrutinerna till mitt ljudkort är körda så jag har inget ljud på internet att höra ifall det sägs i filmen?.

bernil55
2012-04-02 00:25
#4

#3 taskigt med ditt ljud. Hittar du inte nya drivrutiner eller så?

Jag har ljud men vill inte ha så mycket ljud såhär sent så jag har bara kollat lite. Den såg härlig ut i alla fall, vad än det är.

Dom var ju tvungna definiera Segway som något också, det blev ju en cykel konstigt nog, men varför detta är en cykel är ännu svårare att förstå.

Då kan jag säga att jag ska ut och cykla i snöstormen imorgon. Glad

EvaG
2012-04-02 08:38
#5

Ganska fantastiskt vad den tar sig fram bra och snabbt. Det gör väl ingen elrullstol egentligen.

Om det är en cykel eller ej. Ja det vet jag inte, men jag vet att det finns cyklar med batteridrivna motorer monterade.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Beavis]
2012-04-02 21:28
#6

Då tycker jag att det rent tekniskt är en motorcykel. En kompis har en sån där sykel med inbygd motor som ska hjälpa till i backar. själv tycker jag det är fusk.

Som att använda el-rulle trots att man har full funktion i överkroppen ungefär.

Annons:
Upp till toppen
Annons: