Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2164 ggr
EvaG
3/1/12, 8:41 AM

Klotterplank 9

Här fortsätter vi kladda, klottra och skvallra om annat än sådant som har med rörelsehinder att göra.

Gamla tråden hittar du här

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
3/1/12, 8:45 AM
#1

God morgon allihopa. Ny månad och allt va det innebär. Omkring mig är det lugnt. Börjar inte arbeta förrän i morgon kväll. I dag tänker jag inte göra något speciellt. Det blir väl att jag plockar fram en bok och sätter mig och läser. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/1/12, 3:12 PM
#2

Nu har jag varit på jobbet och plockat med mig en massa hemarbete. Snart kommer barnen hem. Sambon ska göra maten idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Maria
3/2/12, 6:55 AM
#3

Godmorgon.

Jag har suttit uppe en stund i natt men jag lyckades somna om igen.

Hoppas det går bra för dig att jobba ikväll Eva.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvaG
3/2/12, 10:03 AM
#4

Jag längtar faktiskt till arbetet. Om inte för annat så får jag ju annat att tänka på.

Dagen verkar helt ok, men i kväll börjar arbetet igen. Önskar er alla en trevlig fredag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/3/12, 11:12 AM
#5

Det blir en promenad med barnen och hunden i det finfina vädret. Hoppas ni får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
3/3/12, 12:37 PM
#6

Vilken härlig dag. Det är alldeles för fint väder att vara inne i. Nu ska jag iväg och handla och i kväll är det dags för arbetet igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
[Beavis]
3/3/12, 3:05 PM
#7

Gå ut? det är ju människor där….

EvaG
3/3/12, 5:18 PM
#8

#7 Jag blundarSkrattande

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/4/12, 7:56 AM
#9

God morgon. Det är söndagmorgon och jag önskar er en bra dag. Själv ska jag sova några timmar. Arbetspasset blev lite längre än vanligt, men nu väntar ett par dygns ledighet.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/4/12, 9:01 AM
#10

Nu ska jag ut på promenad med vår Bonzo. De övriga i familjen ligger fortfarande. Tycker det är skönt att promenera lite ensam i lugn och ro. Man kan fundera en del. Det är stillsamt på en söndagmorgon.

Sedan när man kommer tillbaka hem är allt som vanligt igen. Vet att eftermiddagen går åt till att titta på TV. Det är ju bandy.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
3/5/12, 10:45 AM
#11

En solig måndagförmiddag i alla fall i Stockholm. Nu har jag lite att göra sen bär det i väg hemåt igen. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Maria
3/5/12, 10:49 AM
#12

Det är en ganska fin dag i Göteborg också idag.

Solen bryter i alla fall igenom molntäcket.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gittan
3/5/12, 11:10 AM
#13

Här är det också en solig dag, men fortfarande lite kyligt. Det tar ju ett tag innan solen har värmt upp. Har precis varit på långpromenad med hunden och nu väntar dagens arbete.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
[Beavis]
3/5/12, 5:56 PM
#14

Möjligen soligt men svinkallt. fryser….

EvaG
3/5/12, 5:57 PM
#15

Ja varmt har det bara varit mitt i solljuset.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/6/12, 8:35 AM
#16

God morgon. Idag är det information- och planeringsmöte på jobbet. Sedan ska jag hinna handla en del innan barnen kommer från skolan. Hoppas ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/6/12, 11:27 AM
#17

Har inget speciellt för mig. Har legat och slappat i sängen med katter tills för en stund sedan då jag masade mig upp. Nu är det bara att vänta tills det spännande avgörandet i hockeyn börjar.

Sköt om er

[Beavis]
3/6/12, 12:55 PM
#18

Mirakel om de slipper kvalet

Gittan
3/7/12, 10:14 AM
#19

En lugn dag. Kommer sitta hemma med dagens jobb. Skönt att kunna jobba mycket hemifrån. Hinner då även med en långpromenad med hunden. Ha nu en bra dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
3/7/12, 10:25 AM
#20

Vaknat lite för tidigt i dag trött och på ett uruselt humör. Ett nytt arbetspass väntar i natt. Innan dess ska jag väl hinna bli på bättre humör. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
3/7/12, 1:20 PM
#21

Idag blir det att förbereda sig för morgondagens tandläkarbesök. Solen skiner och har tar det lugnt för övrigt.

Sköt om er

Leffe
3/8/12, 9:02 AM
#22

God morgon eller bara morgon. Det är ett tandläkarbesök som står på agendan så här på morgonkvisten. Sedan blir det affären och i kväll är det årsmöte i borådet.

Sköt om er

[Beavis]
3/8/12, 11:56 AM
#23

Lycka till själv ska jag repa ikväll. inget speciellt annat att göra

EvaG
3/8/12, 12:15 PM
#24

Nu är det ju kallt igen. Blir till att sitta inne i värmen tills det är dags att arbeta i kväll. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Beavis]
3/8/12, 8:58 PM
#25

Repa gick bra iaf. Mycket nu

Leffe
3/9/12, 1:02 PM
#26

Sovit till nuSkäms. Ska till Apoteket och hämta beställd medicin som kommit in. Sedan ska jag städa lite.

Sköt om er

EvaG
3/10/12, 3:29 AM
#27

God lördagmorgon allihopa. Vi har nu den 10 mars. Oj vad tiden går! Mitt arbetspass är slut och jag har precis kommit hem och satt på tevatten för en kopp te innan det blir att krypa ned i sängen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Maria
3/10/12, 7:15 AM
#28

Godmorgon. Idag ska vi på tårtkalas hos brorsan som fyller år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvaG
3/11/12, 12:11 PM
#29

#28 Hoppas det var trevligt.

Nu har man ledigt ett par dygn igen. Ska väl ut i friska luften ett tag. Sedan får vi se. Jag har inte planerat något. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Beavis]
3/11/12, 1:09 PM
#30

Jag ska försöka aktivera mig.

Maria
3/12/12, 8:32 AM
#31

Måndag igen men solen skiner och det är plusgrader så det är ett väldigt fint tiiidigt vårväder.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvaG
3/12/12, 9:23 AM
#32

Måndag och ledigt i kväll. Ska jag ha en lugn kväll framför teven eller ska jag ut och träfa folk. Ja vi får se. Jag har ju dagen på att fundera vilket det blir. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
3/13/12, 9:41 AM
#33

En helt vanlig tisdag. Nu måste väl våren kommit. Det ser ut att åter bli en fin dag. Jag ska ut på stan och titta i klädesaffärer. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[Beavis]
3/13/12, 7:33 PM
#34

Jag var på af och snackade med en förmedlare, riktigt deprimerad. Men de hade lita alternativ iaf. inte för att det var jobb. Men sysselsättning alltid något som håller en igång.

Annons:
Leffe
3/13/12, 7:59 PM
#35

Sysselsättning är viktigt. Det har jag märkt sedan jag fick sjukersättning.

[Beavis]
3/13/12, 8:35 PM
#36

Sant jag har gått ner i en riktigt ordentlig nedstämndhet. vet inte om det bara beror på sysslolöshet? men det har bidragit. får se vad det rinner ut i? mer utbildning eller jobb eller ett fruktlöst försök att skapa eget jobb?

EvaG
3/14/12, 10:37 AM
#37

Soligt i dag igen. I kväll är det dags att arbeta igen. Fram till dess är dagen fri. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
3/14/12, 11:08 AM
#38

Idag blir det apotek och mataffär som jag ska terrorisera.

Sköt om er

EvaG
3/15/12, 2:49 AM
#39

God morgon. Mitt arbetspass har slutat och nu väntar jag på att tevattnet ska bli klart. Det blir en kopp te innan läggdags. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/15/12, 10:31 AM
#40

Dagen började med återbesök med sonen hos läkaren. Annars är deten  "ledig" idag och ensam hemma. Planerna blir långpromenad med hunden, städning av barnens rum, matlagning och läxförhör.

Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/15/12, 11:30 AM
#41

Sitter just nu med en kopp te "Solnablandning" heter smaken. Sedan ska jag rulla till Ica Maxi och riva hyllorna.

Sköt om er

Annons:
[Beavis]
3/15/12, 10:21 PM
#42

#40 tvinga ungarna städa sina egna rum. Så får du lite extra ledigt

Gittan
3/16/12, 9:01 AM
#43

#42 Jo då de får städa och bädda själva, men skura golv och sådant slipper de för det gör jag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
3/16/12, 9:20 AM
#44

Det är fredag idag. Hoppas på bra väder i helgen för då blir det långpromenad med hela familjen. I kväll ska vi ha lite fredagsmys tillsammans.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
3/16/12, 10:53 AM
#45

Fredag och fredagsmys. Det innebär ett nattpass på arbetet. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/17/12, 10:31 AM
#46

Lördag igen, men det hade väl kunnat vara likafint väder som det var under veckans vardagar. Icke sa Nicke, men promenad blir det i alla fall. Nu hoppas jag ni alla fär en fin, trevlig och bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/19/12, 11:33 AM
#47

Här blåser det av bara katten. Jag hade tänkt rullat iväg och handlat, men spar det till en annan dag,

Sköt om er

EvaG
3/19/12, 12:13 PM
#48

Här är det klart väder och cirka 5 grader plus. Nyss vaknat efter att sovit ut. Det var lite ovanligt att arbeta söndagnatt. Nu är det bara promenad och en matbit. Därefter lite lugn och ro innan det är ett nytt arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
3/19/12, 12:54 PM
[Beavis]
3/19/12, 4:47 PM
#50

Jag har suttit framför datan nästan hela eftermiddagen och sökt jobb och rensat inkorgen. bemanningsföretagen har ruskigt dåliga sållningsverktyg när de letar kandidater till jobben. skandal

Leffe
3/20/12, 1:23 PM
#51

Mulet ute och känner mig mulen själv också. Väntar med spänning på min beställda filmbox. De ska komma under den här veckan och är en TV-serie som heter Trauma

Sköt om er

[Beavis]
3/20/12, 3:50 PM
#52

Djurgårn vann äntligen igen igår så man kan ju va lite glad iaf

Leffe
3/21/12, 9:09 AM
#53

I dag ska jag ge mig till känna hos vampyrerna. Det är åter dags för blodprover. Solen skiner trots det.

Sköt om er

Leffe
3/22/12, 11:23 AM
#54

Solen skiner och katterna med den. De ligger innanför fönstren mitt i solljuset och bara njuter

Gittan
3/22/12, 12:15 PM
#55

Har rast på jobbet och passar på att komma in hit en stund.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
[Beavis]
3/22/12, 10:05 PM
#56

Kom just hem ifrån repan. Det har gått bra så det är kul. ha så skoj

bernil55
3/23/12, 10:25 AM
#57

#56 När lägger du ut en inspelning till oss här eller nånstans? Glad

Kanske ska jag själv bjuda på en vansinnig inspelning i stället, om jag hittar den. Cool

Och om jag dessutom hittar inlöggningsuppgifterna till en hemsida…

Leffe
3/23/12, 3:45 PM
#58

Äntligen kom jag in på iFokus. Solen skiner och katter njuter och jamar på balkongen medan en helikopter cirklar ovanför

Sköt om er

[Beavis]
3/23/12, 7:24 PM
#59

#57 Det är vår första spelning, vi får se om någon spelar in? Men jag vet inte om jag har det självförtroendet för o lägga ut något sånt på nätet? Vi får se hur det låter?

#50 jo jag med. jag började frukta att någon snott mitt konto?

Leffe
3/24/12, 1:04 PM
#60

Solen tittar fram lite. Svalt än så länge. Idag blir det mycket TV-tittande - SM-final damer i bandy samt hockeykvalet. Eftermiddagen är med andra ord fullbokad.

Sköt om er

[Beavis]
3/24/12, 3:33 PM
#61

Djurgårn vinner sm-guld!… hoppas jag Glad

bernil55
3/24/12, 11:31 PM
#62

#57 första spelning hurdå? Repat har du/ni gjort länge? Nä, berätta mer!

Annons:
[Beavis]
3/25/12, 1:14 AM
#63

#62 Ja det är vår första offentliga spelning eller om man kan kalla det offentligt då det är på en klubb? Repat har jag/Vi gjort rätt länge men inte jättelänge inför detta dock.

EvaG
3/26/12, 4:31 AM
#64

#63 Vad spännande.

God morgon. Nu ska jag sova efter en hårt veckoslut. Önskar er alla en riktigt trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/26/12, 7:50 AM
#65

En måndag helt för mig själv. Har precis vinkat av barnen vid skolskjutsen. Ska passa på att jobba lite på gården för nu har nog våren kommit. Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
3/27/12, 9:21 AM
#66

Solen försöker tala om att även den är vaken, men det tar nog ett tag till innan den vaknat helt. Den behövs för morgonen var ganska kall. Det kände jag när jag vinkade av barnen vid skolskjutsen och gick på en kortare promenad med hunden. Hoppas nu att ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/27/12, 11:20 AM
#67

Jag väntar med spänd förväntan på kvällens möte mellan Timrå och Djurgården i ishockey.

Sköt om er

[Beavis]
3/27/12, 5:05 PM
#68

Det gäller för Djurgårn att skärpa sig nu annars blir det ettan. otroligt, men å andra sidan Derbyn mot bajen har vi ju inte haft på åratal.

EvaG
3/28/12, 6:44 AM
#69

God morgon. Hemkommen från arbetet. Trött och sängen väntar. Självklart måste jag in här först för att läsa och skriva. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Maria
3/28/12, 7:39 AM
#70

Idag blir det läkarbesök för mid del och det handlar om magen och inte huvudetFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gittan
3/28/12, 8:15 AM
#71

Onsdag. Barnen i skolan, sambon har sovmorgon och själv ska jag in till kontoret. Så på hemvägen plockar jag upp barnen så kommer de hem lite tidigare än vanligt. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/28/12, 9:51 AM
#72

Nu väntar vampyrerna på mig så de kan ta lite blodprover igen.

Gittan
3/29/12, 9:45 AM
#73

Nu är det snart helg igen. Vädret i dag ser inte allt för lovande ut. Jo vill man inte ha sol så blir det nog bra. Har precis varit på långpromenad med hunden. Ska snart åka in till kontoret, men det blir ingen hämtning av barnen för de vill åka med skolskjutsen. De vill vara på fritds idag.

Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/29/12, 11:23 AM
#74

Ska till ICA och handla. Det behövs bland annat ostbågar då det är en viktig match i ishockeyns kvalserie i kväll

Sköt om er

Maria
3/29/12, 11:34 AM
#75

Ostbågar är gottGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Beavis]
3/29/12, 9:50 PM
#76

Det ska vara de där starka, va de nu heter? de är godast

Annons:
Gittan
3/30/12, 9:32 AM
#77

Det finns de med amerikansk cheddar, de med chilli och de extra stora med mer ostsmak förutom de vanliga. Gud vad jag kan om onyttigheter!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/30/12, 12:20 PM
#78

Min sjuka katt Lilleman har börjat äta lite mer gourmemat, spinner mer, jamar och leker lite. Så det verkar som det fortsätter åt rätt håll

Sköt om er

[Beavis]
3/30/12, 2:59 PM
#79

Nja jag tänkte på de där i en orangeröd förpackning de är lite tunnare än vanliga ostbågar… kan inte för mitt liv komma ihåg namnet just nu heller???

Amerikansk Cheddar har jag nog missat annars känner jag ju till

- Extra Crunchy

- Less fat

- Chilli

- Samt den där jag inte kommer ihåg namnet på men som e godast.

Maria
3/31/12, 8:30 AM
#80

#78 Hoppas Lilleman kryar på sig.

På tal om ostbågar så åt jag en massa igårkväll då vi var på filmkväll hos sonen.

Barnsliga som vi är så blev det filmerna TinTin och Mästerkatten.

Två riktigt bra animerade filmer som jag kan rekommendera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
4/1/12, 10:20 AM
#81

God förmiddag alla.

Idag är jag gräsänka då min man är ute och fiskar. Det är havsöringpremiär idag på Västkusten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Gittan
4/1/12, 10:26 AM
#82

Nu ska jag och sonen gå på promenad med hunden i det fina vårvädret.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[Beavis]
4/1/12, 11:58 AM
#83

Hade spelningen igår. det gick hyfsat får jag säga. kan tänka mig att göra om det.

Annons:
Maria
4/1/12, 12:00 PM
#84

#83 Vad kul. Berätta merFlört Vad spelar du?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Beavis]
4/1/12, 12:10 PM
#85

Jag spelar trummor i ett för tillfället Coverband. Vi hade en spelning på en klubb i Farsta. lite felspelningar och en golvpuka som envisades med att välta på mig men annars gick det bra och publiken var nöjd, ingen kastade någa flaskor i alla fall Glad

Maria
4/1/12, 12:32 PM
#86

Jösses vad kul det låterGlad Inte visste jag att du var trummis.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Beavis]
4/1/12, 6:53 PM
#87

Nja jag har nog inte nämnt det så mycket. Men en intressant aspekt när man är förlamad i fötterna. får lösa det ändå liksom

Maria
4/1/12, 7:04 PM
#88

Du måste vara duktig

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvaG
4/2/12, 8:31 AM
#89

Blev någon lurad i går? Jag klarade mig för en gångs skull. Nu är det i alla fall över för denna gång. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Maria
4/2/12, 8:50 AM
#90

Nej jag blev inte lurad mer än här på iFokusSkrattande

Inatt har varit en jobbig natt med flera telefonsamtalsamtal från bevakningstjänst då min man är kontaktperson vad det gäller koder och det har varit inbrott (som vanligt) på hans jobb.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
EvaG
4/2/12, 5:24 PM
#91

Nu ska jag göra mig i ordning för nattens arbete.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Maria
4/3/12, 6:24 AM
#92

På väg till jobbet strax.

Jag har varit helt sjukskriven i 3 veckor nu på grund av magen men nu ska jag börja halvtid igen och det ska bli skönt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

EvaG
4/3/12, 7:28 AM
#93

#92 Lycka till.

God morgon. Solen skiner, men det är kallt. Det dröjer ännu ett tag tills solen värmer upp direkt, men bakom hörnet väntar sommaren. Egentligen om man tänker efter så blev inte vintern så väldans lång. Ja nu önskar jag er en härlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
4/3/12, 9:21 AM
#94

Helt underbart väder. Nu blir det långpromenad med hunden. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[Beavis]
4/3/12, 6:08 PM
#95

Jag måste ha blivit lurad för jag har inte märkt något skämt?? hmm

bernil55
4/4/12, 12:08 AM
#96

Ja har man inte märkt något då har man nog blivit lurad. Glad Jag märkte ett par i olika tidningar i alla fall.

Förresten, kolla här:

Vad tror ni? De har inte sagt än att det är ett skämt… Skrattande

Maria
4/4/12, 7:53 AM
#97

Solen skiner i Göteborg men det är minusgrader nu på morgonen.

Idag är jag ledig så jag tänker tillbringa några timmar med en bokFlört

#96 Det måste väl ändå vara ett AprilskämtSkrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Leffe
4/4/12, 10:43 AM
#98

Solen skiner, men det är kallt. Jag ska iväg och ta lite blodprover senare under dagen.

Sköt om er

Gittan
4/4/12, 1:49 PM
#99

Fick köra barnen till skolan i morse. Det hade blivit någon miss någonstans. Sedan passade jag då på att åka till jobbet och fixade lite. Nu har jag precis kommit hem igen med en massa arbete med mig som ska göras hemifrån.

Jag hoppas att ni tar hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
4/5/12, 8:42 AM
#100

Idag slutar barnen tidigare i skolan och sedan börjar påsklovet. Påsklovet är ju det lov barnen har svårast att hitta på aktiviteter. Ingen snö och inget badväder. Mitt mellan vinter och sommar.

Ni som ska ut på vägarna ta det försiktigt. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/5/12, 11:36 AM
#101

Idag är åter en lugn och stillsam dag. Katterna ligger och sover. Tänker nog som mig angående dagen.

Sköt om er

[Beavis]
4/5/12, 2:53 PM
#102

#97 Det står ju t o m "Obs Datum" i ingressen så det är ju en spoiler redan där. Men de fick til det rätt bra. Men språktest skulle behövts ibland bland förarna tyvärr.

#100 I MASK backen på Ekerö finns det snö kvar i större delarna av backarna om ungarna vill åka skidor? De har  knappliftar så man behöver inte åka ända upp ovan snön. Nu minns jag inte vart du bor men ändå Glad

Maria
4/6/12, 7:11 AM
#103

Godmorgon alla denna gråa trista Långfredag. det regnar och är bara två grader ute så det blir en innersittardag.

Min man ska jobba några timmar så här blir det inget Påskfirande idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
4/6/12, 11:11 AM
#104

God förmiddag. Det kommer några vita korn ute just nu, men det ska visst komma mer.

Sköt om er

Annons:
[peter54]
4/6/12, 8:56 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#105

Flera cm snö kom i morse, men när jag kom hem från dagens dialyspass hade allt smält bort. Det var tur för det är inget kul med snö nu. Jag byggde ytterligare en fågelholk igår, nr 14 på tomten och imorgon ska jag sätta upp den med träspik i en asp som haft en holk tidigare, men den föll och hade ruttnat upp när jag hittade den.

I år verkar det bli blåmesar i båda våningarna i min höghusholk, förra året var det blåmes på övervåningen och getingar en trappa ner. Det fick jag erfara när jag råkade stöta till holken med räfsskaftet och ögonblickligen fick 6 getingstick i ansiktet och på halsen.

Maria
4/7/12, 7:34 AM
#106

En riktigt glad Påskafton till er alla.

Hoppas ni får en fin dag.

Här blir lugnt hos oss. Bara jag, min man och lite Jansons frestelse.Skrattande

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Beavis]
4/7/12, 10:26 AM
#107

Jag ska spendera dagen själv om inget oförutsett händer? lite ägg och kaviar kanske man kan hitta?

EvaG
4/7/12, 10:42 AM
#108

En lugn dag innan det är dags för att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig och glad påskafton.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Maria
4/8/12, 10:39 AM
#109

Här kommer en hälsning från ett väldigt soligt Göteborg. En helt underbar dag.

Min man fick göra en kort utryckning till sitt jobb men han är redan hemma igen. Han har bara 5 minuter till jobbet och det är både på gott och ont.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
4/8/12, 12:05 PM
#110

Nyss uppstigen. Pysen ligger kvar under täcket och sover. De andra katterna är nu på balkongen trots kylan.

Trevlig fortsättning på påsken och sköt om er

[Beavis]
4/8/12, 1:36 PM
#111

Det är soligt men svinkallt idag. ha en bra dag allihop

Annons:
Maria
4/9/12, 8:21 AM
#112

Idag regnar det och är mörkt och trist ute. Fast det är plusgrader så man får vara glad för det.

Katterna gör helt rätt. Ligger inne och soverFlört

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Leffe
4/9/12, 11:51 AM
#113

Har fått hjälp med att möblera om i sängkammaren så nu blir det lättare för mig att städa där och slippa bli andfådd när jag gör det. Behöver inte flytta på en massa grejer nu vid städning.

Sköt om er

Maria
4/10/12, 6:51 AM
#114

Det fullkomlig hällregnar i Göteborg fortfarande. Det har gjort det i över ett dygn nu. Tur att det inte kommer i form av snö.

Jag ska snart göra mig iordning för att åka till jobbet.

Ha en skön dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: