Annons:
Etikettövrigt
Läst 1647 ggr
[mysvensk]
2011-08-01 20:36

Vill du bli fotad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag håller på att övar på att fota och bli bättre som fotograf och letar nu modeller.

Det är ju mycket ett tabu att fota sjuka människor, men jag anser inte att man behöver vara frisk och idealisk för att vara vacker och ha en utstrålning. Men även om du inte har funktionshinder/någon annan sjukdom så tar jag gärna foton på dig.

I utbildningssyfte söker jag därför människor som vill vara med på bild. Utseendet spelar verkligen ingen roll, jag tycker att alla människor är otroligt vackra bara genom sin utstrålning och vill försöka porträttera detta.

Jag fotar gratis, undantaget är att jag gärna vill ha reseersättning för att få det att gå ihop (jag åker buss på barnbiljett).

Jag är stationerad i Skellefteå och kan transporteras gratis de närmsta milen runt Skellefteå men kan även ta längre resor runt om i norr- och västerbotten.

Självklart får du nyttja bilderna efteråt. Du får gärna då länka till mig men detta är helt frivilligt.

Kontakta mig gör man lättast via telefon 0705288493. Gillar man inte telefon av någon anledning kan man mailasvensk.photography@gmail.com eller kontakta mig här på iFokus. Dock svarar jag snabbast via sms eller samtal.

Tack på förhand!

P.s. mina bilder hittar ni på www.mysvensk.blogg.se

Annons:
[Beavis]
2011-08-01 22:43
#1

Hej

Låter ju intressant för de i norrland som har modellaspirationer. Bara att haka på och kontakta mysvensk.

Själv bor jag aldeles för långt bort och har gått upp aldeles för mycket i vikt senaste åren att jag inte tror att det går att fixa ens med belysning och retuschering. Så hade nog bangat ändå.

Lycka till

[mysvensk]
2011-08-01 22:52
#2

Det är inte modellfoton jag vill ta, det är porträtt där personligheten lyser igenom.

Och hade du bott i närheten hade jag gärna fotat dig om du så vägde 500kg. Och dessutom skönhetsretuscherar jag inte.

[Beavis]
2011-08-02 16:27
#3

Jag hade nog velat ha snygg belysning och retuschering.. Nä skämt å sido jag har alltid haft fobi för kameror sen jag var liten.

Men kul om någon annan är intresserad.

Khora
2011-08-03 22:25
#4

OT:    du borde se filmen 'insidious' beavis ;P

[mysvensk]
2011-08-03 22:33
#5

va?

[Beavis]
2011-08-03 23:21
#6

#4 Det borde jag säkert. Är det något speciellt i den filmen du tänker på?

Annons:
Khora
2011-08-03 23:25
#7

det är en man i filmen som har kamera fobi ;)

[Beavis]
2011-08-04 00:47
#8

aha!Glad Jag har inte sett den vad jag kan minnas iaf tyvärr

Upp till toppen
Annons: