Annons:
Etikettfärdtjänst
Läst 1903 ggr
Leffe
6/16/11, 10:50 AM

Nöjda med färdtjänsten

Färdtjänsten i nordvästra Skåne har nöjda resenärer i nio fall av tio, visar en undersökning. Men de klagomål som kommer riktas främst mot personalens service och bemötande

Läs mer

Annons:
Maria
6/16/11, 7:20 PM
#1

Jag blir alltid lika glad när man får läsa något positivtGlad

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Beavis]
6/16/11, 10:33 PM
#2

Det enda klagomål jag har egentligen är att man alltid får vänta så förtvivlat länge på bilen.

bernil55
6/17/11, 10:49 AM
#3

Jag läste alla artiklarna, även om damen med ALS och det var intressant och hemskt. En del kan bli sittande för att "den får inte göra det och den får inte hjälpa till med det" etc. Ensamboende (som jag) kan dra något gammalt över sig och sitta där dom sitter! Alltså när man inte längre kan gå och fixa själv.

Så var det med det positiva!

Men trevligt förstås att de flesta är nöjda.

Jag har helt underbara chaufförer oftast, har sällan blivit missad (missförstånd en gång, minns jag), men jag har ej åkt så mycket heller. Lite sent kan det bli ibland men det är sällan.

Men jag är ju också beroende av hjälp jag inte kan få, när jag åker sjukresor, då det är bara skräckbussar som kör det. Och jag har ingen som kan lära sig köra min rullstol och följa med. Chaufförerna får ej köra min rulle men det gör de snälla ändå…

[Beavis]
6/17/11, 3:21 PM
#4

De har en massa löjliga regler om vad de får och inte får göra…. frustrerande för de som behöver hjälpen.

Upp till toppen
Annons: