Annons:
Etikettbemötanden
Läst 950 ggr
[Beavis]
6/1/11, 8:55 PM

Rullstolsburen grips brutalt

Jag hittade denna video på när ett flertal poliser brutalt griper en man i Elrullstol.

Det framgår inte av historien för vad? men kanske lite brutalt oavsett?

Titta här

Annons:
EvaG
6/2/11, 10:23 AM
#1

Jag tror att det där var den händelse när mannen innan viftade med en stor kniv åt alla håll och kanter och hotade allt och alla. Ytot ayy han till och med skadade en polis, men där kan jag ha fel. De hade kunnat skjuta, men visst jag tycker också att gripande gick till överdrift i brutalitet.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

bernil55
6/2/11, 2:18 PM
#2

Jag tycker det är onödigt brutalt oavsett! Man ska väl kunna lita på att en i rullstol inte springer iväg i alla fall? Fast i dagens samhälle vet man ju inte. Det kan ju vara en ful bov som bluffar, som stulit en stol för att luras…

[Beavis]
6/3/11, 3:05 PM
#3

Amerikanska poliser är ju kända för övervåld vid sådana gripanden, Men är det som Eva säger så visst då hade de ju anledning att ta i,fast jag ser ingen kniv på bilderna.

Men hur ska man egentligen gipa en person i rullstol utan att det blir brutalt? särskillti elrulle kan man ju inte direkt bända armarna på ryggen på boven tror jag?

Stackarn blöder ju ifrån ansiktet men jag antar han landade på det när de slängde han på marken.

Upp till toppen
Annons: