Annons:
Etikettfärdtjänst
Läst 1605 ggr
Leffe
4/16/11, 7:13 PM

Slarvigt Färdtjänsten

Skulle beställa en resa i förmiddags med Färdtjänsten i Stockholm. Jag brukar beställa via "Mina sidor" på Färdtjänstens hemsida. Blev helförvånad då min webbläsare talar om att det är ett ogiltigt certifikat jag försöker komma in på. Webbläsaren avråder mig att gå in. Provar två andra webbläsare och får samma resultat. Går då in och kollar certifikayey. Det började gälla under 2008 och gäller fram till idag. Der verkar faktiskt en aning slarvigt att man inte har koll på sådant eller finns det annan förklaring. Jag beställde resan per telefon kan jag upplysa om

Annons:
[SvenA]
4/16/11, 7:37 PM
#1

Det är verkligen mycket anmärkningsvärt att Stockholms läns landsting inte har bättre ordning

millam
4/16/11, 10:54 PM
#2

Funkar det bra att beställa via mina sidor? Jag har varit lite slö och ringt efter min bil…

man kan tydligen boka via automattjänst på telefon också.. det har jag inte heller testat ännu..

Leffe
4/16/11, 10:55 PM
#3

Jag tycker det tills idag gått toppen på internet

[Beavis]
4/17/11, 12:13 AM
#4

Jag har alltid använt telefonen, även när telefonisterna satt i moldavien och inte fattade svenska.

bernil55
4/19/11, 12:51 AM
#5

När jag ska skicka meddelanden till min Hälsocentral t ex får jag ett sånt meddelande men det står en förklaring nånstans att man inte behöver bry sig om det, utan det ör ok. Men det retar mig i alla fall!

[Beavis]
4/19/11, 9:17 PM
#6

Ogiltigt certifikat tjatar  windows live mail om varje gång jag skickar e-post av någon anledning, glocalnet e väll inte polare med dem?

Annons:
Upp till toppen
Annons: