Annons:
Etikettersjukdomarskador
Läst 1256 ggr
Leffe
8/22/07, 9:16 AM

Att ha en cp-skada

Det totte vill veta om Vanessas tankar har jag tagit bort då ingen vet vad Bakfickan är och kan börja undra. Så skriv vidare i Bakfickan

Totte: Vanessa jag vill gärna ta del av dina tankar så när du har lust.

Annons:
Leffe
8/22/07, 9:16 AM
#1

Vanessa:

Totte, det tar jag gärna i Bakfickan.

Tror absolut att det måste komma ut mer information i samhället. /Vanessa

Leffe
8/22/07, 9:17 AM
#2

Totte: Ta det där du jag vill gärna vet

vanessa
8/22/07, 11:35 AM
#3

Hejsan, anledningen att jag vill ta det i bakfickan beror på att diskussioner mellan Medarbetare och Sajtvärd ska skötas här, så slipper medlemmar läsa våra tankar. De ska se det färdiga resultet av det vi pratar om. De behöver inte sitta på vårt kontor direkt, som bakfickan är.

Vet inte riktigt vad du vill veta, Totte. Men tycker att din artikel är bra. Den säger en del om din skada.

Av den artikeln så ser jag flera artiklar som ligger och gömmer sig. Som här, avslutningen: Min skada innebär att jag har svårt att anpassa mig när det är för varmt eller kallt. Detta på grund för små lungor. Det hänger ihop med att jag föddes fyra veckor för tidigt. Så slutar artikeln. Det skapar frågor, i varje fall hos mig som är nyfiken i en strut. Skulle gärna vilja veta mer om det och andra saker.

Jag applåderar det hela, för att nu kom Totte fram. Det som jag efterlyst tidigare. För det är då man kan skapa dialog, förändra, informera och så vidare.

Om det var något annat du ville veta så säg till här. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Leffe
8/22/07, 8:40 PM
#4

Tycker som dig Vanessa att tankar på detta sätt ska vara här

totte
8/23/07, 7:25 PM
#5

Det skall vara andas

totte
8/23/07, 8:20 PM
#6

Jag förstår vad du menar vanessa tack

Annons:
Upp till toppen
Annons: