Annons:
Etikettövrigt
Läst 824 ggr
vanessa
2007-08-17 15:45

Tjuvstart på Hittekattens dag 1 sept

Hittekattens dag tjuvstartar på Djurhjälpens katthem, den 1 september, kl. 13-17.

Den första september har vi miniöppet hus hos oss på Djurhjälpen, där de förut osynliga katterna får stå i rampljuset. De som gått ute på slitna tassar i ur, skur och kyla. Som svultit, skadats och/eller blivit sjuka. Vi har många ljuvliga pälsklingar som så gärna vill veta hur det är att ha ett eget hem. Kom till oss, vi bjuder på fika, och härlig stämning. Du bjuder på dig själv. Välkommen!

----------------------------------------------------------- 
Plats: Vaxholm, (Stockholm) Eriksövägen 4
(vid brandstationen och Sita återvinningen)

Karta finns på vår hemsida www.djurhjalpen.nu src="http://hittekatter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
totte
2007-08-17 19:01
#1

Ska höra med Leffe om han ska dit isåfall åker vi med han dit

vanessa
2007-08-17 19:59
#2

Har du varit med honom där förut Totte? För jag misstänker att vi träffats faktiskt. Eller så inbillar jag mig det, vilket inte är förvånande direkt. Totte kanske har blivit ett hjärnspöke :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

totte
2007-08-17 20:18
#3

Ja vi var där när det var öppethus jag tror det var i våras.

EvaG
2007-09-10 01:23
#4

Hur var det där?

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

vanessa
2007-09-10 13:53
#5

Det var väldigt bra, enligt utsago. Jag var inte där, utan stod i en djuraffär dagen efter. Tänkte att det fick räcka med det :-). Många katter blev bokade och det är prio ett för oss. Så det vart en bra dag, speciellt för katterna som nu kan tassa ut till egna hem. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Upp till toppen
Annons: