Annons:
Etikettövrigt
Läst 1240 ggr
Leffe
7/31/07, 3:11 AM

Kattjagare

Just nu händer inte så mycket här då Totte och Daniella vakar över en kattfälla varje natt hela nätterna i hopp att få tag på en av mig uppfödd skogispojle som nu varit borta över en vecka efter att smitit från kompisens lägenheten och denne inte upptäckt att katten var borta förrän nästa dag.

Hur som helst en eloge till Daniella och totte som engagerar sig så mycket i den här saken.

Annons:
totte
7/31/07, 3:21 AM
#1

Tack Leffe!Glad

StefanW
7/31/07, 3:44 AM
#2

Lycka till med "jakten"! Hoppas den kommer till rätta!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Daniella
7/31/07, 5:03 AM
#3

Jag hoppas han går in i fällan under natten. Man kan ju altid hoppas. Jag blir förbannad & frustrerad ledsen. Ägaren gör ingenting. Jag fattar inte hur man kan missa honom. Han är inte alls snabb. Han går försiktigt så man märker honom. Han gick aldrig ut genom dörren när vi va kattvakt. jag mår dåligt på grund av det här. Jag är så orolig för honom.  Jag kan inte slappna av fören han  är infångad. Våra katter hemma har väldigt bra tålamod med oss. Jag räknar dom varenda gång när vi kommer hem så att ingen har smitit ut. Sen när man ska gå ut genom dörren så vet dom att dom inte får vara närheten av dörren. Jag kan knappt sova om dagarna på grund av det här. Jag älskar honom ineligt mycket. Jag gråter mig till sömn.  Han visade när han ville busa när vi var själva med honom

Stort tack till dig Leffe. Du är helt underbar

medde
7/31/07, 12:28 PM
#4

Men lilla gumman!
Blir så ledsen då jag läser detta!
Ok,jag kan inte förneka att det ligger slarv då man inte upptäcker att katten borta föränn på morgonen efter då man bor i lght.
Men detta är inte erat fel,
Jag hoppas verkligen att ni hittar pojken igen!!
Behöver ni hjälp hojja till kanske jag och tösen kan komma en dag och vi kan gå runt och leta också!
Sköt om er krama om er själva det behöver ni bägge!!
tänker på er!!!
Mvh medde

PS. vad gör den som katten bodde hos? hur mycket letar han?
Sover han gott?  ds

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
7/31/07, 2:13 PM
#5

 Glöm inte att tala om hur det går!
Eller ring mig senare
Stor kram till er!!
Tänker på er hela tiden
Mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

totte
8/2/07, 10:10 PM
#6

Katten är tillbaka nu gick i fällan ca kl 03:00 så nu är det över.

Annons:
medde
8/2/07, 10:18 PM
#7

 Så nu är det bara att luta sig tillbaka och vila sig. det behöver ni efter allt slit natte tid
Men så härligt att höra..
må bäst ni två!
mvh medde

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jenna-Gun
8/21/07, 4:42 PM
#8

Tur att det finns kattvänner som kan ställa upp för kissen.

Härligt att han är inne igen.

Bra jobbat

Kram på er.

Jenna

Upp till toppen
Annons: