Annons:
Etikettövrigt
Läst 2129 ggr
Asagard
2007-09-17 15:55

Härlig sida!

Hej!

Blev så glad när jag fick se denna sida. Har säkert funnits jättelänge, bara det att jag missat den. :-/

Är själv inte rullstolsburen, men min sambos dotter är. Hon är 11 år och har tills i våras bott här hos oss innan hon flyttade till sin mamma 10 timmars resväg härifrån. :-(

Här hade hon ett riktigt aktiv liv. Vi åkte på ridskola med henne, vi åkte och badade i komunens rehabbasäng en gång i veckan hon och jag, hon sjöng i kör, hon gick på rullstolsgymnastik en gång i veckan med sin assistent, hon spelade pingis en gång i veckan och hade hon inte flyttat så hade hon fått börja tävla också. De byggde en ramp åt henne för att hon skulle kunna spela ordentligt. Vi planerade också att hon skulle få börja med hästkörning med vagn. Måste säga att vi fick ett otroligt bra bemötande här och allt fungerade skitbra!

Kommer helt klart dyka in här så ofta jag kan och se vad som skrivs. Kanske inte har så mycket att skriva, men det är alltid kul att läsa. Ska tipsa bonusdottern om denna sidan också, om hon inte redan upptäckt den. :-D

Annons:
Leffe
2007-09-17 16:43
#1

Välkommen hit! Kan tala om att sajten har varit officiell drygt en vecka så i princip är du med från början.

vanessa
2007-09-17 20:10
#2

Som Leffe sa, så är denna sajt nylanserad, så du är med från start. Då värmer sådana här hälsningar så mycket. Att dessutom läsa om ditt bonusbarn (har också 2) och allt ni gjorde med henne, det värmer hjärtat så att det blir fluffigt. Hoppas att hon får en lika positivt liv som det hon hade hos er. Annars får jag hoppas att hon kommer tillbaka till er igen. För det finns inget bättre för självförtroendet och självkänslan än att utvecklas, som med hästarna, simning och sådant. Då med en dos med kärlek. Så varmt välkommen hit. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
2007-09-17 20:11
#3

Åter igen Eko iFokus :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Asagard
2007-09-17 23:46
#4

Nä men så härligt. Ja då var det inte så konstigt att jag inte sett denna sida tidigare!

Pratade med bonusdottern idag, men glömde så klart att berätta för henne om sidan (klantigt)!

Ja jag hoppas att hon får ett rikt liv där också och mamman säger att det finns massor av aktiviteter. Bara det att man måste åka på dem också. Hoppas för hennes skull att det blir så i framtiden. :-)

Nu ska jag surfa vidare på denna sida och se vad som tillkommit sedan jag var inne i eftermiddags.

totte
2007-09-18 01:20
#5

Varmt välkommen!

Upp till toppen
Annons: