Annons:
Etiketttillgänglighet
Läst 791 ggr
vanessa
2007-08-19 19:28

Skovartikeln

Hej Totte. Kul att du tyckte om artikeln.  Det är detta jag menar med att gå in och presentera människan som lever i olika sitsar. För det är vi som vet hur det är och hur det känns. Och det är då man kan skapa dialog och få folk att öppna upp sig. Så, gör gärna en artikel om det du går igenom på KS. Det kan handla om en episod, en dag eller eller något annat. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
vanessa
2007-08-19 20:26
#1

Hej igen.
Inte lätt att skriva detta, men välbehövligt för min egen själs skull. Jag vill inte längre vara Medarbetare här. Jag vill skapa dialog, men känner att det inte riktigt kommer till liv här.

Så med sorg i hjärtat måste jag tacka för tiden här som Medarbetare. Jag fortsätter givetvis på Hittekatter iFokus. Kanske startar en sida som handlar om bl.a. neuro- och spinalisskador. Eller liknande. Jag vet inte ännu.

Det finns tyvärr så många där ute, som är i samma sits eller liknande. Vill skapa dialog och öppenhet. Tröst när det behövs och skratt när man vill ha det. Informera om olika vägar man kan gå. Vart man kan få hjälp så att livet blir lättare än det ibland känns.

Så tack Totte och ni andra för förtroendet som ni gav mig genom att låta mig bli Medarbetare här. Önskar er all lycka till i framtiden med detta. Och vem vet, en dag kanske jag dyker upp igen, när jag har mer ork än jag har idag.

Ps. Totte, glöm inte ta bort min medarbetsstatus, annars kanske jag spionerar :-). Over and out. . /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Upp till toppen
Annons: