Annons:
Etikettövrigt
Läst 648 ggr
vanessa
2007-08-14 00:28

Du kan gärna bidra

Hej allihopa här, som kommer in och sniffar runt. Det vore väldigt intressant om du själv kan skriva något som är intressant både för dig och oss andra här. Vill du ha hjälp så ger vi Medarbetare gärna det. Du kanske kan tipsa om roliga semesterminnen, eller bara berätta vad som är roar dig. Allt är välkommen för att detta forum ska bli så bra som det kan bli. Och det blir vi först genom dig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
totte
2007-08-14 03:27
#1

Toppen Vannessa

vanessa
2007-08-14 11:27
#2

Väntar med spänning :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
2007-09-10 21:21
#3

Hej igen. Eftersöker er som vill bidra med saker. Alla saker kan vara av intresse som handlar om funktionshinder eller som passar här på annat sätt. Ge mig ett pm om det finns något du vill bidra med. Har du funderingar över något som du vill ha svar på, pip till så ska vi göra vårt bästa att hitta svaret. Då denna sida fortfarande står i startklossarna, så är alla tips, insikter om vad du eftersöker trevligt att få veta. Oavsett om det är en tråd eller pm till medarbetarna här. De hittar du här  - "Om sajten". Tack på förhand.
/Vanessa

Tack på förhand, Vanessa.

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[SvenA]
2007-10-18 17:35
#4

Om ni går in på Proveniens i Fokus och tittar under rubriken höst så får ni se en vacker höstbild som Anders sajvärden har lagt ut i dag. Det blir vad jag får se av höstens färger då jag nästan inte har någon syn kvar .I övrigt får man leva på gamla minnen.

vanessa
2007-10-18 20:54
#5

Väldigt fin höstbild. Tråkigt att inte kunna se  det längre. Det måste kännas hemskt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[SvenA]
2007-10-19 08:33
#6

Man får leva på gamla minnen och så har man i bland tur när någon lägger ut så fina bilder

Annons:
vanessa
2007-10-19 21:44
#7

Då fick jag inspiration att fota hösten och ge dig bilderna :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Upp till toppen
Annons: