Annons:
Etikettersjukdomarskador
Läst 1543 ggr
vanessa
9/13/07, 8:37 PM

Nyfiken i en strut

Hejsan, jag som av nyfiken av naturen undrar om ni har någon sjukdom som gör att ni inte fungerar som normala svenssons, eller om ni kanske jobbar som handikappade.

Själv har jag MS. Fick diagnosen för ett och ett halvt år sedan. Efter att den första chocken la sig, så har jag fungerat mer eller mindre. Jag ser ifrån mot varje dag, så jag deppar inte ihop, mer än någon gång. Det är nog mer för att rensa systemet.

Men som sagt, jag är en nyfiken själ. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
Jenna-Gun
9/13/07, 8:43 PM
#1

Vet inte vad en synskada räknas som.

Jenna

vanessa
9/13/07, 8:53 PM
#2

Det räknas i mina ögon som en sjukdom om du inte föddes med det. Fast du har så rätt, vad räknas det som :-). Suck, nu får jag fundera mera på det hela… Tack, Jenna för svaret. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
9/13/07, 9:42 PM
#3

Jag satt bara,att jag ville se svaren, Var hör jag hemma vanessa?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
9/13/07, 10:50 PM
#4

Nyfiken i strutgruppen, Medde! Fast jag borde lagt till anhörig. Men försent. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[SvenA]
10/16/07, 8:57 AM
#5

Även om man är född med ett "handikapp" så beror det på en sjukdom av något slag

klarsferrets
10/24/07, 10:21 AM
#6

hej ny här inne på denna sidan.

Det enda jag är född med är min allergi och min ordblindhet.

Men för för 4 årsen så hände det något i mitt liv som förndra mig totalt.

Jag körde en last till Norge allt var okej att köra detta var i oktober 03 men när jag hadde varit och lastat av min last i Norge så skulle jag till baka till Sverige närmare bestänt till Vargön för att hämta en last o köra den till Frankrike.

När jag kom mot Svinesund så börja att se dubbelt trodde jag var tött för jag hadde varit aktiv väldigt länge och hadde svårt att sova.