Annons:
Etikettövrigt
Läst 982 ggr
vanessa
9/16/07, 2:00 AM

Hjälp till att hjälpa

Hejsan, som många av er vet så lever katter i Sverige som en slit och slängprodukt. Vore väldigt bra om du kan gå in och skriva under denna namninsamling för obligatorisk id-märkning och registrering av katter. Det ska sedan lämna till jordbruksminister. Gå in på Djurskyddet och skriv under, snälla. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
Leffe
9/16/07, 2:37 AM
navel
9/16/07, 6:40 AM
#2

Nu har jag också skrivit på.. ska posta den på min blogg… ( där jag förvisso inte har så mycket mer än 5 läsare på sin höjd, men ändå :) )

medde
9/16/07, 11:48 AM
#3

Ska genast in och göra det.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
9/16/07, 2:17 PM
#4

Tack, vad ni är snälla. Och harkel, Navel, (lyckades igen) fem är fler än ingen. Så det är kanon. Tack igen! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

navel
9/16/07, 3:31 PM
#5

#4 Vad härligt att jag på så passivt manér kan hjälpa dig att hantera din fobi !

Skrattande Flört

Jag ska sätta ut den på min sida på ett HELT annat community också.

Mezzzanina
9/17/07, 12:46 AM
#6

Vill bara berätta att jag läste en artikel om hur de olika partierna tog ställning till obligatorisk id-märkning på katter.Ett parti hadde funderat lite på det, men inte satt sig in i saken.De andra partierna var överens om att det var ogenomförbart…..

Tycker detta är så sorgligt.Om ingen börjar så kommer aldrig kattens status att höjas.

Annons:
emiya
9/17/07, 1:56 AM
#7

Har skrivit på!

totte
9/17/07, 10:10 PM
#8

Har oxå skrivit på

vanessa
9/17/07, 10:23 PM
#9

Några i Folkpartiet har kämpat med det här i många år. Några av dem har varit ute på katthemmet bara för att se den råa verkligheten som pågår varenda dag. Så de är tacksamma för denna namninsamling och stöder oss helhjärtat. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Upp till toppen
Annons: