Annons:
Etikettrehabilitering
Läst 1738 ggr
vanessa
9/16/07, 2:16 AM

Superbra rehab

I våras, försommaren så gick jag på Rehabstation i Frösundavik för min MS. Gick dit som en igelkott med taggarna utåt. Lämnade dem som en kattunge. Ville verkligen inte lämna dem. Sådan hjälp, livsglädje och bra stöd de gav mig har jag sällan mött. Wow, vill tillbaka dit igen. Ska i varje fall skaffa mig träningskort där, för det är himla mycket billigare som föredetting där, samt de accepterar ens brister. Så snart ska det inhandlas. Mina muskler har redan börjat bli slappa, så det får jag ordna mycket snart. Så att jag blir en muskulös biff igen med bra kondis.

Har du gått på någon rehabilitering, eller tränar då något i största allmänhet? /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
Leffe
9/16/07, 2:33 AM
#1

Har kört många dit och därifrån. Alla verkar uppskatta rehabstationen. Personalen där är väldigt tillmötesgående när man ska hämta kunder där.

Det jag som färdtjänsförare vill klaga på är parkeringsplatserna för av. och pålastning när flera bussar är där. Det finns för få platser.

vanessa
9/16/07, 3:11 AM
#2

Så sant, Leffe. Det är inte en lek när det är många färdtjänstbilar där och taxis. Men annars så är det underbart. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
9/16/07, 11:55 AM
#3

Min x-make jobbade där, tilbringade mycket tid med där med han. Kan erkänna att jag fick en helt annan människosyn efter det. Var kanske lite insnöad innan. Vilka människor både som arbetar och tränar där. Helt enorma.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Beavis]
5/21/10, 12:35 AM
#4

Rehab Station ligger ju i hörnan där så lite knöligt när bilarna köar upp där. annars ligger ju Taxistolpen borta vid hotellet nu om jag inte minns fel. Jag har förövrigt länkat dit nu i länkarkivet

Upp till toppen
Annons: