Annons:
Etikettövrigt
Läst 789 ggr
Leffe
2007-09-26 15:18

Hitta hem omgång 2

På måndag 1 oktober kl 19.30 börjar en ny omgång av programmet "Hitta hem" i TV4. Den här gången ska det handla mer om katter och iFokus-sajten "Hittekatter iFokus" är visst inblandad en del

Annons:
Mezzzanina
2007-09-26 15:28
#1

Jippi!Älskade det programmet!Och så program låten…Den var så underbar.Vill köpa den låten men har inte hittat vart den går att köpa eller ladda hem.

Det är bra att de utsatta katterna i sammhället belyses.Jag har Två hittekatter och två KKS katter boende hos mig.De har gett mig så mycket!

medde
2007-09-26 21:15
#2

Ska bli så kul att se programet igen, visst klappar hjärtat för dessa katter utan hem. Men i ärligeheten ska det bli extra kul nu när man lärt känna Vanessa, och sett hur hennes hjärta brinner för dessa underbara katter, ser det nu med lite andra ögon. Tack Vanessa för det.// :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
2007-09-26 23:37
#3

Ja, du Medde, denna gång kommer du även träffa mig och Love Tasslösframför kameran, så det kanske blir överdosering av mig :-). Är med mot slutet av serien tror jag. Men den sista som får veta är väl den som stått framför kameran. Nervöst att låta klok då. För man tänker rätt, hur det kommer ut är en annan sak. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Mezzzanina
2007-09-27 00:06
#4

Vanessa, jag skall följa serien.Men jag vet ju inte vem du är.Men skulle vara kul att se dig!

vanessa
2007-09-27 01:41
#5

Jag heter Katarina, Vanessa är mitt mellannamn. Presenterar Love Tasslös. Så jag tror att du kommer att hitta mig. Lär meddela innan avsnittet, så håll ögonen öppna :-). Fast vet inte hur många sekunder jag är med. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Mezzzanina
2007-09-27 03:11
#6

Jag lovar att jag skall titta!Det var verkligen en bra tv serie tyckte jag, så det blir trevligt att få se en fortsättning!

Annons:
Leffe
2007-09-27 05:54
#7

Tyckte inte förra omgången var så bra. Det var för lite om hur katterna led ute.

vanessa
2007-09-27 13:41
#8

Nu har de satsat mest på katter. Så det kommer att bli bättre. För alla klagade och de lyssnade, verkar det som. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

vanessa
2007-09-27 16:32
#9

Nu har Djurskyddet gått ut  med info till oss. Så ställ in klockan på 19.30 måndag-torsdag. Det blir 16 avsnitt, och katternas situation blir tydligare denna gång. Börje Salming och Sofia Källgren kommer att be tittarna att hjälpa kissarna.

**PÅ TV4
**I samband med att säsongen startar kommer flera aktiviteter att pågå. Detta på TV4:s programsajt www.tv4.se/hittahem src="http://hittekatter.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Så det blir chattande med olika personer.

Förra säsongen nådde Hitta hem cirka 750 000 tittare. Det är bra, eller hur? Så håll tummarna att ännu fler tittar denna gång. Nu får vi chansen att få upp ögonen på folk.  /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Upp till toppen
Annons: