Annons:
Etikettövrigt
Läst 1216 ggr
vanessa
2007-09-30 02:19

Föreningen för tankspridda

Vill ni ha ett gott skratt så gå in på denna hemsida föreningen för tankspriddaLänken öppnas i nytt fönster. En riksorganisation som jag absolut bör tillhöra. Om jag minns att anmäla mig. Har även deras bok, så om man någonsin känner sig uttråkad är det bara att bläddra och fnissa högt. Rekommenderar den inte som något att läsa på kommunala färdmedel dock. För de kommer att titta konstigt på dig. Fast det kan vara nog så kul.

Och vill du ha diplom att ge dig själv eller andra som är tankspridda så finns de att beställa på hemsidan. Ett julklappstips kanske, om du minns att beställa den. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Annons:
Mezzzanina
2007-09-30 17:50
#1

En kul grej bara..När jag gick in på sidan du tipsar om här så ligger det skrivet om min barndomskamrats pappa där Peter Tornborg..Har inte sett honom sedan jag var liten.Himla kul!Ha ha!

medde
2007-09-30 19:11
#2

Klickade mig in där. Hmmm… vart kvar där ett bra tag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
2007-09-30 20:27
#3

#1 Då blev det väl dubbelt roligt :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emiya
2007-10-01 00:26
#4

Får se om jag kommer ihåg att bli medlem…..:)

Leffe
2007-10-01 02:15
#5

Jag platsar där. Tog hissen upp till grannen en trappa upp och ringde sedan på dörren. En helt främmande dam öppnade och jag konstaterade snart att jag ringt på fel dörr. Hissen hade gått en våning ned istället för upp.

EvaG
2007-10-01 02:59
#6

Den var bra - både länken och #5Skrattande

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
medde
2007-10-01 10:37
#7

#5 Härligt LeffeD

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
2007-10-01 13:15
#8

Underbart. Leffe. Du platser definitivt i den föreningen :-). Själv har jag en klassisk teflonhjärna. Ni vet den hjärnan där info kommer in och swoop åker det ut igen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emiya
2007-10-02 01:59
#9

#5 Det har hänt mig också en gång för några år sedan!GeneradGlad

Ja, nog platsar man alltid……..

navel
2007-10-04 11:12
#10

Det har faktiskt hänt att jag ett ögonblick stått och grubblat över varför jag misslyckas med att låsa upp dörren till "min" lägenhet, tills jag insett att jag gått in i fel port.

Generad

Vassna
2007-10-04 22:31
#11

Sambon platsar där med som när vi skulle åka iväg med bilen och jag skulle köra. Till saken hör att jag har glasögon på mig när jag kör bil men nästan aldrig annars. Vi hade lite bråttom. Sambon stirrar på mig lite stressat så nästan skriker han -Var har du dina glasögon? -På näsan svarar jag förvånat. Där fick jag mig ett gott skratt. Själv är jag väl inte så mycket bättre. Häromdagen när jag skulle till affären vimsade jag runt efter mina nycklar som jag kom på att jag hade i en kedja runt halsenFörvånad

Buffy-co
2007-10-11 02:50
#12

Denna förening är ypperlig-jag platsar där definitivt..

Vill passa på och tipsa om nedan!!!
En gratis SMS-påminnelsetjänst (3 gratis per dag..+ man kan köpa till extra utöver men det är väl inte ofta man behöver..) till skillnad från de som finns på denna annars bra hemsida för tankspriddda..- men de som finns där  kostar pengar.
Man kan även få e-mailpåminnelser..
Urenkelt att logga in med mailadress och anv.namn..SMART!!
Visst-ofta räcker mobilens påminnelsetjänst…men-här kan man alltså skriva mycket osv.Kul grej.

www.extraminne.se

Upp till toppen
Annons: