Annons:
Etikettövrigt
Läst 656 ggr
[SvenA]
2007-10-18 20:47

Låg aktivitet

På denna sajt verkar aktiviten vara väldig låg förnärvarande

Annons:
vanessa
2007-10-19 04:29
#1

Ja, det är låg aktivitet här. Något vi tyvärr är väldigt medvetna om. Sajtvärden har försökt att ta sitt liv. Här står det.

Vi Medarbetare gick med för att hjälpa honom, men är inte rullstolsburna. Vi Medarbetare är vi ett sorgligt släkte :-). En som ska operera höften, jag som kämpar med min MS, och en som blivit så nedtryckt i skorna att hon fortfarande försöker resa sig. Utöver det så har jag haft två dödsfall i sommar och det har tagit på krafterna.

Men vi kämpar vidare. Alla Medarbetare är dessutom värdar och Medarbetare på andra iFokus sajter, så det är ett evigt fipplande med de sajterna som är våra huvudområden. Så nu hoppas vi att vår Sajtvärd tar sig ur depressionen så att han kan ge oss stödet även vi behöver.

Själv så håller jag också på att Starta en sajt om mina sjukdomar och annat runt det. Så det är arbete med det, som jag tyvärr fått skjuta på just för detta med rullstolsliv och värden här. Men framöver hoppas vi innerligt att vi ska orka mer, och därigenom få upp aktiviteten här :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[SvenA]
2007-10-19 08:38
#2

Det var inte riktat till er som är sajtvärdar utan kommentaren var mer till för att försöka få fler att medverka i de olika trådarna för ju fler som kommenterar de olika trådarna ju bättre blir sajten.

vanessa
2007-10-20 00:56
#3

Tack, Eric. Det beror mycket på att vi inte tar upp nya trådar och folket försvinner som malar till ljuset härifrån. Men hoppas innerligen att ditt upprop hjälper. Tack igen, Eric. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Vassna
2007-10-20 15:14
#4

Jag har ett förslag och det är enbart ett förslag, att det finns en sträng som är öppen för oss som är medlemmar i rullstolsliv, för det finns en hel del som är intressant att diskutera men som känns för känsligt för allmän läsning./Sivan

medde
2007-10-20 19:43
#5

Ska genast ta upp med Sajtvärd och dom andra medarbetarna. Mycket bra idée tycker. Så ska nog detta fixas till snarast, hoppas jag.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
2007-10-20 21:04
#6

# 4 Detta fixas till nu under kvällen eller morgondagen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: