Annons:
Etikettövrigt
Läst 1094 ggr
totte
11/10/07, 1:29 AM

Regn och kyla!

Burr vad kallt det är, inget kul. Vill gärna ha sommar året om. Vad tycker du???

Annons:
Leffe
11/10/07, 1:35 AM
#1

Vinter och snö från jul till nyår och på sportlovet. Det räcker

[SvenA]
11/10/07, 10:13 AM
#2

Gärna barmark där man går annars är ju vintern väldig vacker

vanessa
11/10/07, 2:59 PM
#3

Jag gillar alla årstider, men om vintern kunde nöja sig med att bara pudra vitt på vägar och trottoarer samt en massa snö där folk leker och åker skidor med mera så skulle det vara bra. Men man ska inte önska sig alldeles för mycket :-).

Skulle inte gilla att vara i ett land där årstider knappt märks. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Mezzzanina
11/10/07, 6:08 PM
#4

Jag håller med LeffeD.Snö mellan jul och nyår och på sportlov!

Polartjejen
11/12/07, 10:07 PM
#5

Håller med.. Brr vad kallt det är nu..

Kan väl också säga att det får gärna vara viner bara det inte är en massa slask å såndant.. & så kan jag hålla med om att det räcker med att vi har snö på jul  å nyår, å på spoetloven. Sen kan det gärna vara barmark å solsken & värme.. Gillar sommaren bättre.. he he.. :-)

Muszimba
11/15/07, 10:46 AM
#6

För mig är det ett rent he****e med snö och kyla pga min Fibromyalgi som jag inte kan medicinera. Vill ha snön under jullovet och sportlovet för alla barnens skull. Annars ska det vara borta.

Går själv numera till jobbet med värk i kroppen, tillochmed värk i händerna nu när jag sitter här vid datorn varvat med TV-tittande.

Längtar till sommaren med förhoppningsvis mycket varma dagar.

Annons:
emiya
11/16/07, 1:13 AM
#7

Älskar vår och höst, då mår jag som bäst! Sommaren kan vara skön om det inte är för varmt, klarar inte hetta. Vintern kan också vara fin om den inte är för kall och om temperaturen ligger på jämn nivå.

Denna kommentar har tagits bort.
Muszimba
11/17/07, 8:39 PM
#9

ÄLSKAR sol & värme.

Muszimba
2/16/09, 1:59 PM
#10

Snart så slipper jag vintern för 3 soliga och varma veckor. Ska till Thailand. Skönt så här efter 5 långa år utan någon smärtlindring för min korförskjutning och Fibromyalgi. Dessutom så har jag nyss blivit behandlad för en inflamerad hälsena.

skrutten2
2/16/09, 8:52 PM
#11

Nej usch för vinter! Jag hade kunnat bo i Australien, men svenska sommaren är väl ändå bäst? Flört

Tatsja
2/19/09, 9:29 AM
#12

Älskar årstidernas färger, men då ska det vara fyra årstider. Fast kroppenö mår bättre av värmen

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: