Övrigt om rörelsehinder

Regn och kyla!

2007-11-10 01:29 #0 av: totte

Burr vad kallt det är, inget kul. Vill gärna ha sommar året om. Vad tycker du???

Anmäl
2007-11-10 01:35 #1 av: Leffe

Vinter och snö från jul till nyår och på sportlovet. Det räcker

Anmäl
2007-11-10 10:13 #2 av: [SvenA]

Gärna barmark där man går annars är ju vintern väldig vacker

Anmäl
2007-11-10 14:59 #3 av: vanessa

Jag gillar alla årstider, men om vintern kunde nöja sig med att bara pudra vitt på vägar och trottoarer samt en massa snö där folk leker och åker skidor med mera så skulle det vara bra. Men man ska inte önska sig alldeles för mycket :-).

Skulle inte gilla att vara i ett land där årstider knappt märks. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Anmäl
2007-11-10 18:08 #4 av: Mezzzanina

Jag håller med LeffeD.Snö mellan jul och nyår och på sportlov!

Anmäl
2007-11-12 22:07 #5 av: Polartjejen

Håller med.. Brr vad kallt det är nu..

Kan väl också säga att det får gärna vara viner bara det inte är en massa slask å såndant.. & så kan jag hålla med om att det räcker med att vi har snö på jul  å nyår, å på spoetloven. Sen kan det gärna vara barmark å solsken & värme.. Gillar sommaren bättre.. he he.. :-)

Anmäl
2007-11-15 10:46 #6 av: Muszimba

För mig är det ett rent he****e med snö och kyla pga min Fibromyalgi som jag inte kan medicinera. Vill ha snön under jullovet och sportlovet för alla barnens skull. Annars ska det vara borta.

Går själv numera till jobbet med värk i kroppen, tillochmed värk i händerna nu när jag sitter här vid datorn varvat med TV-tittande.

Längtar till sommaren med förhoppningsvis mycket varma dagar.

Anmäl
2007-11-16 01:13 #7 av: emiya

Älskar vår och höst, då mår jag som bäst! Sommaren kan vara skön om det inte är för varmt, klarar inte hetta. Vintern kan också vara fin om den inte är för kall och om temperaturen ligger på jämn nivå.  

Anmäl
2007-11-17 20:39 #9 av: Muszimba

ÄLSKAR sol & värme.

Anmäl
2009-02-16 13:59 #10 av: Muszimba

Snart så slipper jag vintern för 3 soliga och varma veckor. Ska till Thailand. Skönt så här efter 5 långa år utan någon smärtlindring för min korförskjutning och Fibromyalgi. Dessutom så har jag nyss blivit behandlad för en inflamerad hälsena.

Anmäl
2009-02-16 20:52 #11 av: skrutten2

Nej usch för vinter! Jag hade kunnat bo i Australien, men svenska sommaren är väl ändå bäst? Flört

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.