Annons:
Etiketthjälpmedel
Läst 1057 ggr
Leffe
2008-02-28 11:06

Punkteringstid

Sitter här och funderar på att normalt sätt är inte våren en stor punkteringstid på rullstolarna. Jag menar snön smälter och allt kommer fram på vägar och gångbanor. Och hur brukar det se ut innan kommunen gjort vårstädningen. En liten tanke bara.

Annons:
[SvenA]
2008-02-28 14:59
#1

Ja det brukar inte vara så roligt innan man tar burt all sand och t'nk vad blött det är när snäsmältningen kommer i gång hur det stänker upp på kläderna jag vet hur det var under de fem åren jag själv var beroende av rullstolen

EvaG
2008-02-29 17:16
#2

Det är väl rätt så ofta för lite luft i rullstolarna

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[SvenA]
2008-03-01 07:06
#3

Det år riktigt och om de har för lire luft så är de tyngre att rulla så luften är mycket viktig och att de är rätt inställda om man har de stora hjulenlite snedställda så rullar det betydligt lättare  Oeiblemet med punktering gär att lösa med punkteringsfria däck

[Beavis]
2010-05-08 18:15
#4

Jag kör med helgjutna däck sen ett par år tillbaka, jag är helnöjd. Jag skall ju inte tävla i den så den eventuella extra tyngd det ger kan jag leva med. fixade punka ofta innan.

[SvenA]
2010-05-08 19:06
#5

Det är det bästa oman har den möjligheten på min pernobil är det luft i fram och helgjutet i bak

Upp till toppen
Annons: