Annons:
Etikettövrigt
Läst 777 ggr
[SvenA]
2008-07-27 14:56

Sajtbesökare

Det vore kul att veta vilka som besöker sajten därför vore det bra om du prickar i nedanstående

Annons:
[SvenA]
2008-07-27 14:58
#1

Jag har en Ryggskada som gör mig rörelsehindrad

[Norum]
2008-07-28 13:47
#2

Jag har inget rörelsehinder men eftersom jag är god man träffar jag många som har olika sjukdomar och rörelsehinder. Är intresserad av dessa frågor då jag dels har nytta av det inom godmanskapet och dels för att jag är intresserad av människor och hur samhället fungerar/eller inte fungerar för dessa människor.

MIRJAMI
2008-07-29 14:27
#3

Har en son som är född med stelhet i lederna m.m Själv har jag inget rörelsehinder. Tycker att det är roligt att titta till här lite då och då och få lite info om olika saker.

[SvenA]
2008-07-29 15:29
#4

#2-3 Det är roliht att ni vill titta in här även om ni inte själva har ett rörelsehinder kom gärna också med förslag på vilka ämnen vi ska ta upp för annars är risken stor att det bara blir mina åsikter som kommer fram  och det är inte meningen

Leffe
2008-07-29 17:21
#5

Normalt har jag inget rörelsehinder, men för tillfället håller jag på med rehab efter höftledsoperation. Annars håller jag på med rörelsehinder i jobbet - förare av färdtjänstens specialbussar

Simson
2008-08-02 20:18
#6

Har inget rörelsehinder…ännu…kommer att få med tiden…

Min artros räknar jag inte som rörelsehinder.

Hade en far med polio och flera arbetskamrater i rullstol av diverse anledningar…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Annons:
[SvenA]
2008-08-03 10:19
#7

Även artros kan skapa mer eller mindre rörelsehinder  så det är inte bara rullstolsburna som är rörelsehindtade även om det är det folk förknippar med ett rörelsehinder fast det finns en mängd andra så alla typer av rörelsehinder kan tas upp här både små och stora inget är för stort eller för litet

emiya
2008-08-06 02:22
#8

Har artros och inflammerade knä- och fotleder och ryggbesvär, samt en yrselsjukdom som gör att jag har svårt att gå och använder rollator.

[SvenA]
2008-08-06 10:11
#9

Det är som jag säger det finns en mängd orsaker till rörelsehinder

Denna kommentar har tagits bort.
Tatsja
2008-08-09 10:21
#11

Jag är rörelsehindrad. Går med rollator. Trafikolycka -95. Kämpar för att fortsätta använda benen. Satt 2 år i rullstol. Läkarna sa att jag aldrig skulle kunna gå själv, men envis som jag är har jag kämpat i några år för att gå själv, men med lite hjälp. 

Motto: Kan allt, fast en del saker tar lite längre tid.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

svava
2008-08-13 15:23
#12

jag hhar en ryggskada och reumatisk sjukdom

svava

Joystick
2008-08-19 10:52
#13

Jag är rörelsehindrad sen födseln sen har jag kraschat med häst och vagn och förvärrat mina problem.

Har en rullator som jag FÖRSÖKER lära mig att använda. Har även en permobil som används om jag ska lite längre sträckor.

Anna-Carin

Annons:
mongu
2008-08-21 08:20
#14

Hej!

Jag har svårt att gå efter en knäop. som inte blivit bra. Så min gångförmåga växlar mycket.

Har arthros även i det andra knät. Samt fibro som "plåster på såren" efter det att knäop. gav svår värk som fortfarande är kvar o blivit värre.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Upp till toppen
Annons: