Annons:
Etikettövrigt
Läst 704 ggr
[SvenA]
8/2/08, 4:34 PM

Vad tycker du

Vad tycker do om nya i fokus ?

Annons:
[SvenA]
8/2/08, 4:37 PM
#1

Personligen tycker jah dey är toppen då den nya fumgerar bättre för mig som använder skär mläsare

Leffe
8/2/08, 4:50 PM
#2

Det finns en massa finesser och jag börjar lära mig att navigera med tangentbordet och det underlättar en hel del

Leffe
8/2/08, 6:00 PM
#3

En annan sak jag gillar är de egna fotoalbumen

[Norum]
8/2/08, 6:28 PM
#4

Jag tycker om den nya mer och mer! Skrattande I början var det lite svårt men nu så…

Mezzzanina
8/4/08, 9:19 PM
#5

Jag tycker inte om den nya iFokus.Hos mig så står texter över texterna i de olika flikarna.Flera av dem går det inta alls att se vad det står på.Och när jag tittar på inläggen så hamnar datumen ovanpå siffran där man kan se hur många som svarat.Och färgkontrasterna som jag tycker borde underlätta för mig som synskadad är för starka.Man får helt enkelt ont i ögonen efter att ha suttit här ett tag.Känns ibland som att titta in i solen.

Hittar heller inte mina gamla dagboksanteckningar här.

[Norum]
8/5/08, 11:00 AM
#6

*5 Då måste det vara fel någonstans för så ska det inte vara för någon. Gå in på supportern och fråga… Det kan ha med ditt datasystem att göra, en inställning eller något… Men helt klart är att det går att fixa! Så gå raka spåret till support… :-)

Annons:
[SvenA]
8/5/08, 11:25 AM
#7

#5 Att texterna lägger sig ovanpå varandra kan bero på att du har fel inställning i din Webbläsare jag hade sa,,a problem förut och ändrade där och då blev det bra

On du går in på i fokus under inställningar så gittar du där en massa inställningar du kan både få större och mindre tect äbdta teckensnitt och även radavstånd prova dig fram blan dessa inställningar och se om du inte  hittar något som passar dig

Kolla även vilken Wrbbläsare du har så att du har den senaste IE 7 eller om du har någon annan så se till att du har den senaste

Om du gar IE7 kan du hålla ner Ctrl knappen och samtidigt rulla på mushjuleyt och även då kan du förstora eller förminska texten

emiya
8/6/08, 2:19 AM
#8

Det tar alltid lite tid att vänja sig! Jag tycker att det syns bättre nu, både text och bilder är tydligare.

Mezzzanina
8/6/08, 2:49 AM
#9

Jag Har fått hjälp med att installera allt på min dator och jag vet inte vart jag kan se om jag har IE7?

Har vart inne och testat lite med textstorlekar och radavstånd osv men det gör ingen skillnad  där texerna ligger på varandra i alla fall.

Jag skrev förut till iFokus för min sons räkning då han inte fick verifieringskod.Men får inget svar.

Leffe
8/6/08, 2:56 AM
#10

Mezzzanina skrev du PM till dem eller vanligt mail. PM-biten fungerar inte så det kommer inte fram till dem. Det bästa är att gå in på http://support.ifokus.se och be om hjälp

EvaG
8/6/08, 3:17 AM
#11

Det som fungerat av iFokus gillar jag. Det andra kan jag inte svara på ännu.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Mezzzanina
8/7/08, 3:22 AM
#12

Jag skrev inget PM utan valde att kontakta dem via mail.Men har än idag inte fått svar.

Fast nu verkar de ha fått igång PM servicen!jag kan numera se mina PM!

Upp till toppen
Annons: