Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 892 ggr
EvaG
12/8/08, 6:38 AM

Snart är det jul

Vad ska ni göra under julen? Själv åker jag troligen över till min mor och bror i USA för att fira julen. Har redan köpt de flesta julklapparna. Så där är jag så gott som klar. För min del blir det alltså julfirande. Annars brukar jag arbeta julhelgen.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
[SvenA]
12/8/08, 8:52 AM
#1

Kommer att vara hemma och ta det lungt

Tatsja
12/8/08, 9:17 AM
#2

Blir bara jag, sonen och Tatsja. Med lite julmat och teve. Sen såklart julmusik. Så det blir en lugn jul.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Gittan
12/10/08, 3:36 PM
#3

Här ska vi ha det livat. Barnen, mina föräldrar, min kille och hans föräldrar i ett hus som nu börjar få full julbelysning på utsidan.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Tatsja
12/11/08, 9:07 AM
#4

2 dagar till lucia

13 till julafton och 20 till nyår.

Tiden går fort. Om ett halvår är det sommar igen.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

emsems
12/11/08, 3:01 PM
#5

Jag ska ta med karln hem till mina föräldrar. Där kommer mina fröäldrar vara, samt mina två bröder och detas respektive. Än har ingen barn, men hoppas att det kommer tillskott inom några år såvi blir fler! Morfar brukar också komma till oss. Vi äter julbord, delar julklappar, dricker glögg och spelar sällskapsspel. I år blir det nog extra kul då vi ger pappa ett guitarrhero i julklapp!
På juldagen är det släktmiddag hos farmor, där vi brukar vara alla tidigarenämnda, farmor och farfar, min pappas 2 bröder emd deras familjer och barnens respektive och deras barn.. Vi är många nu när alla utökas städigt.. Kan tippa på kanske 30 pers? Sedan går alla i lämplig ålder ut på krogen på hemvändarkväll.
Annandagen är vi hos morfar alla på mammas sida i släkten, den är lite mindre, men säkert 15 pers. *puh*

Upp till toppen
Annons: