Annons:
Etikettövrigt
Läst 892 ggr
[SvenA]
12/25/08, 4:26 PM

God fortsättning på helgen

Hoppas att julafton blecv bra och att ni får en bra fortsättning

Annons:
Tatsja
12/26/08, 8:27 AM
#1

Önskar detsamma. Julen blev precis så lugn och trevlig som vi vill ha den

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Leffe
12/26/08, 2:49 PM
[Tassy]
12/27/08, 5:57 PM
#3

Vi fick en lugn och mysig jul, väl undangömda från stressen. God fortsättning.

Med vänliga hälsningar Tassy

Tatsja
12/28/08, 6:38 AM
#4

Det är väl så att man ibland bara känner att det blir för mycket och då måste man få en paus ifred.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

emiya
12/31/08, 1:52 AM
#5

Julen har varit lugn och avkopplande, så som vi önskade. Vi behövde lugn och ro efter de sista veckornas sorg, då vår älskade hankatt dog. Dessutom fick min sambo en förvarning om eventuell varsel på jobbet dagen före julafton… En olycka kommer sällan ensam, är det inte så man säger? Men vi försöker hålla modet uppe ändå, det ordnar sig kanske.

Tatsja
12/31/08, 1:58 AM
#6

Beklagar sorgen. Aldrig lätt när en familjemedlem går bort. Sen kvittar det om det finns de som säger att det var ju bara en katt. Fel, en medlem i familjen.

Nu finns kissen där mina vovvar är, I paradislandet och det är en jätteäng, full av djur, mat och vatten. Gräset är grönare än gränt, solen skiner, och de har fullt med liggplatser. Där finns alla våra djur och har det alldeles underbart.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
emiya
12/31/08, 2:45 PM
#7

#6 Tack för dina fina ord! Kram!

Tatsja
1/1/09, 1:04 AM
#8

Det är bara så jag känner. Drömde om min Pento inatt. Han kom och sa gott nytt år matte. Vaknade av att Tatsja satt och pussade min hand. Precis som om hon kände på sig.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: