Annons:
Etikettövrigt
Läst 1080 ggr
[SvenA]
2009-03-29 15:56

Reklam för sajten

Vill du vara med och hjälpa till med reklam för sajten så att vi blir flera som besöker den och är med och skriver

så att debatten blir livlig

Du kan då skriva ut det bifogade reklambladet och sätta upp det där du finner det lämpligt

Sprid det gärna bland dina vänneroch bekamta

Annons:
[SvenA]
2009-03-30 18:56
#1

Hu många av er som läst den här tråden har skrivit ut den bifogade teklamlappen och spridit den vidare?

Tatsja
2009-04-07 09:36
#2

Jag har det. Fick sätta upp på arbetsterapin. Ska även höra efter på andra avdelningar. Sen fick affären en lapp också på anslagstavlan.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[SvenA]
2009-04-07 22:21
#3

Tack fördetta

Tatsja
2009-04-08 08:12
#4

Så lite så, men kan vi få bara några medlemmar på detta sätt, är jag glad. Sen kan det ju sprida sig som ringarna på vattnet. En läser och sprider vidare till två, som i sin tur tar med två var hit. Tänk dig fortsättningen. Glad

Vet att jag lästa någonstans att en bonde för många tusen år sedan hjälpte en person med hög ställning, tror det var i Kina, Han fick välja själv sin betalning. Då vill jag ha ett riskorn på första rutan i schackbrädet, två på det andra, fyra på det tredje och så vidare. Dubbla summan för varje ruta.

Mannen trodde bonden var knäpp och tänkte att det var ju inte svårt och billigt också. Vid 64 rutor, var han ruinerad. Det blev mycket mer än de hade trott.

Bonden var inte så dum som han såg ut. Sen kan jag minnas fel i ris eller guld. Men det är så jag tänker när jag försöker få folk att komma till iFokus.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[SvenA]
2009-04-08 10:23
#5

Det låter bra

Tatsja
2009-04-09 09:52
#6

Bara hoppas många nappar på detta. Jag försöker sprida iFokus hos alla jag träffar. Vet att en del har hoppat på här. Fått hälsningar i pm. Så lite kan de kanske hjälpa.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
Upp till toppen
Annons: