Annons:
Etikettvardagsbestyr
Läst 1142 ggr
EvaG
2009-07-04 16:58

Hur har ni haft det

Hur har ni mått i denna värme som varit? Har ni orkat er ut? Själv har jag turen att arbeta natt, men det har inte blivit så mycket sova på dagen just på grund av värmen.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
2009-07-04 18:31
#1

Hållt mig inne samt på balkongen mesta tiden

fibro
2009-07-04 20:13
#2

Legat i min baden-baden och läst och slurpat ice-tea mest - i lagårn - där är det svalt Skrattande

emiya
2009-07-06 01:52
#3

Värmen har tagit hårt på mig och jag har stannat inne på dagarna och tagit sena kvällspromenader. 

Nu är det betydligt svalare här och jag sitter ute på balkongen och njuter av att frysa lite lätt!Glad

Tatsja
2009-07-06 10:29
#4

Idag så vräker regnet ner. Ska ut och gå med Tatsja. Blir regnjacka och keps.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Mezzzanina
2009-07-09 02:30
#5

Vad jobbigt för dig att sova när det är varmt Eva.Jag har själv sol mot mitt sovrumsfönster och har vaknat av att mitt sovrum är som en bastu.Men jag har turen att ha swimmingpool på min gård, så jag och sonen har tillbringat dagarna vid poolen!

Men nu har i alla fall regnet kommit mer råge till Gotland.

Rita-S
2009-07-16 22:50
#6

Jag har legat på sängen under fläkten, eller på golvet i vardagsrummet där det var kallast. Jag orkar inte värmen, den är fruktansvärd för mig. Visst mår min fibromyalgi lite bättre så jag är när till värkfri, men det ersätts av migren i stället . Suck!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Annons:
Tatsja
2009-07-17 10:25
#7

Rita, aldrig får man vara glad för vädret. Visst blir fibron bättre och även whiplashen, men astman blir värre. Sen när regnet kommer, så får jag ischias istället.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
2009-07-17 11:08
#8

Tur jag inte har astma iaf.. jag har ju medicin mot migrenen, men jag blir himla trött av den tyvärr.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
2009-07-18 09:31
#9

Migrän får jag ibland. Speciellt när jag har ansträngt mina ögon.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

[peter54]
2009-07-26 21:40
#10

Jag har varit ute mycket med sett till att hålla mig i skuggan. Mitt största problem när det blir varmt, bortsett från att jag blir slö, är att varje steg producerar ett ljud som låter som när man sätter sig på en pruttkudde Skrattande

Upp till toppen
Annons: